۶۳ پروژه عمرانی و خدماتی در آستانه اشرفیه به بهره برداری می رسد

اقتصاد ایران: آستانه اشرفیه- فرماندار آستانه اشرفیه گفت: همزمان با هفته دولت ۶۳ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار ۴۵۳ میلیارد تومان در آستانه اشرفیه افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو آرنگ در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان علی الخصوص شهدای دولت و خدمت اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۶۳ پروژه با اعتبار ۴۵۳ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی عمده پروژه را در حوزه زیر ساخت‌ها و در زمینه‌های توسعه عمران شهری، آبرسانی، کشاورزی، واحدهای مسکن مددجویی، اشتغال، کشاورزی، راهسازی و…بر شمرد و افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام و دولت به ملت است و دولت شهید رئیسی در ۳ سال اول در حوزه سیاست گذاری و اجرایی به مردم خدمت کرد.

فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب و نظام درصدد کمرنگ ساختن خدمات دولت و نظام به مردم هستند، گفت: شهید رئیسی نگاه جامع در حوزه‌های مختلف داشت و در سطح کلان بیش از ۳۰ لایحه در حمایت از زنان و خانواده صادر شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان از پیشرفت ۱۰۶ درصدی تعهد اشتغال زایی گفت و ادامه داد: تعهد شهرستان ۲۷۸۲ نفر در اشتغال بوده که با اعتبار تبصره ۱۸ و ۱۶ اشتغال ۲۹۷۰ نفر انجام شده است.

وی از همسویی دولت با کشورهای همسایه گفت و ادامه داد: دولت سیزدهم علاوه بر ارتباط با کشورهای همسایه در حوزه نهضت ملی مسکن، صادرات، امکانات صنعتی و غیرنفتی توفیقاتی داشته است.

فرماندار آستانه اشرفیه از تخصیص اعتبار ۳ هزار میلیاردی در آستانه اشرفیه گفت و افزود: آستانه اشرفیه به عنوان شهر پیشرو در گیلان در حوزه پروژه فیبر نوری است، در حوزه جاده‌ها و معابر در دولت سیزدهم کل محور در سطح بندر کیاشهر روکش شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با ابراز خرسندی از وعده دولت چهاردهم در وفاق ملی گفت: دولت چهاردهم قول وفاق ملی را به مردم داده است که با همراهی نمایندگان مجلس امید است اتفاقات خوبی برای کشور رقم بخورد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ