اربعین نتیجه غفلت مردم و دنیا طلبی مسؤولان بود

اقتصاد ایران: گرمی- امام جمعه شهرستان گرمی با اشاره به اینکه اربعین نتیجه غفلت مردم و دنیا طلبی مسؤولان بود، گفت: امروز اربعین شهادت امام حسین (ع) آغاز جهانی شدن قیام ایشان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله یداله صفری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان گرمی با اشاره به هفته دولت ضمن قدردانی از تلاش دولتمردان مخلص اظهار کرد: نقش دولت‌ها در بهبود معیشت مردم، سیاست و فرهنگ جامعه بی نظیر است و اینکه چه کسی با چه افکاری و چه افرادی در دولت باشند در طول تاریخ انقلاب، تأثیرات مثبت و منفی خود را نشان داده است.

وی با بیان اینکه بحمدالله دولت چهاردهم تشکیل شد، افزود: شرعا و قانونا و اخلاقاً وظیفه همه ما است برای پیشرفت کشور باید از دولت حمایت کنیم اما دولت نیز توجه کند که علاوه بر اینکه دو الگوی عملی یعنی شهید رجایی و شهید رئیسی را در پیش دارد، حکومت علوی بالاترین الگوی حکومت را ارائه کرده و کلمات گهربار آن حضرت راهنمای راه دولت امروز است.

امام جمعه شهرستان گرمی با اشاره به سخنان حضرت امیر (ع) گفت: حضرت توصیه می‌کند کسانی را به کار بگمارید که اولاً اهل تجربه و حیا باشند و ثانیاً از خانواده اصیل و متدین باشند و ثالثاً سابقه خوبی در اسلام و خدمت، از خود نشان داده باشند که والی خواص و اطرافیانی دارد که اگر آن‌ها را مدیریت نکند، با خودخواهی و ویژه خواهی و گردن‌کشی و تکبر و بی‌انصافی با مردم برخورد خواهند کرد که باید والی و مسؤول کاری کند که ریشه اینگونه رفتارها را از اطرافیان خود بخشکاند.

حجت‌الاسلام صفری با اشاره به اربعین شهادت امام حسین (ع) گفت: باعث و بانی مصیبت اباعبدالله (ع) همان حکومتی است که شاخصه‌های تعیین شده حضرت امیر (ع) را نداشت، دنیا طلبی و قدرت طلبی و بده بستان‌های سیاسی، ثمره‌اش مظلومیت انسان‌هایی چون امام حسین (ع) بود.

وی با بیان اینکه اربعین نتیجه غفلت مردم و دنیا طلبی مسؤولین بود، خاطرنشان کرد: امروز بحمدالله اربعین شهادت امام حسین (ع) آغاز جهانی شدن قیام امام حسین (ع) است و ان‌شاءالله همین اربعین زمینه قیام را فراهم خواهد کرد و امام زمان با نام امام حسین (ع) قیام خواهد کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ