اربعین نمایش وحدت و انسجام جهان اسلام است

اقتصاد ایران: خرم‌آباد - امام‌جمعه موقت خرم‌آباد با بیان اینکه اربعین نمایش وحدت و انسجام جهان اسلام است، تأکید کرد: مسئولان خودشان را خادم ملت بدانند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام بهروز شمسی فر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه خرم‌آباد در سخنانی با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی و با اشاره به اینکه یکی از عوامل عاقبت‌به‌خیر اطاعت از خدا و رسول و همچنین نیکوکاری و احسان است، اظهار داشت: آغاز هفته دولت یکی از مناسبت‌های پیشرو است، مسئولان این فرصت خدمت به مردم را غنیمت بشمارد، از بالاترین عبادت‌ها خدمت به خلق و بندگان خدا است.

وی تأکید کرد: مسئولان خودشان را خادم ملت بدانند.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد در ادامه سخنان خود با اشاره به در پیش بودن اربعین، عنوان کرد: اربعین نمایش وحدت و انسجام جهان اسلام است، در دنیا تجمع انسانی مانند اربعین به خودش ندیده و نخواهد دید.

حجت‌الاسلام شمسی فر با تأکید بر اینکه هیچ مکتب و مذهبی توان جمع‌کردن مردم را این چنین ندارد، بیان داشت: عده‌ای خدمت می‌کنند، عده‌ای با شرایط سخت پیاده‌راه می‌افتند، از مردم شهرهای مختلف عراق باید تقدیر و تشکر کرد که با تمام توان برای خدمت زائران اباعبدالله (ع) کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه ارج‌نهادن به زائر اباعبدالله نشان‌دهنده قدرت مکتب اسلام و بسیج مردم است، گفت: مردم عالم با امام حسین (ع) در حال آشنایی هستند، در زمان ظهور، امام‌زمان (عج) خودش را با امام حسین (ع) معرفی می‌کند، اربعین مردم دنیا را با امام حسین (ع) آشنا می‌کند.

امام‌جمعه موقت خرم‌آباد، گفت: بر اساس روایات، زیارت اربعین و امام حسین (ع) به‌اندازه زیارت خانه خدا ثواب دارد، روزی و عمر را زیاد، خطرات را دفع، گناهان را پاک و زائر امام حسین (ع) حق شفاعت پیدا می‌کند.

حجت‌الاسلام شمسی فر با اشاره به مناسبت انفجار دفتر نخست‌وزیری و شهادت شهید رجایی و باهنر، گفت: در این مدت کوتاه به‌گونه‌ای این شهدا فعالیت کردند که نامشان در تاریخ و انقلاب می‌درخشد، مسئولان ما باید از خادمان و مسئولان خدمتگزاری درس بگیرند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ