معیشت و حل معضل گرانی‌ها مطالبه مردم از دولت است

اقتصاد ایران: آرادان- امام جمعه آرادان با بیان اینکه معیشت و حل معضل گرانی‌ها مطالبه جدی مردم از دولت است، گفت: دولتمردان برای افزایش قدرت خرید مردم و رفع مشکلات اقتصادی باید چاره اندیشی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان در مسجد صاحب‌الزمان (عج) ضمن گرامی داشت یاد شهیدان باهنر و رجایی تاکید کرد: این ایام فرصت مغتنمی است تا یاد شهید رئیسی که شهید رجایی ثانی بودند را نیز گرامی بداریم.

وی با بیان اینکه شهادت شهید امیر عبدالهیان و همچنین امام جمعه شهید تبریز، آیت الله آل هاشم و دیگر شهدای خدمت ضایعه‌ای بزرگ بود، افزود: مسئولان استان سمنان و شهرستان آرادان در برنامه‌های هفته دولت در کنار نام شهیدان رجایی و باهنر، از شهید جمهور و دیگر شهدای خدمت نیز یاد کنند.

رأی اعتماد به وزرا

امام جمعه آرادان با اشاره به رأی اعتماد وزرای کابینه چهاردهم بیان کرد: رأی اعتماد به وزرای پزشکیان در دولت‌های اخیر بی سابقه بوده و شاید یکی از علت‌های اساسی این امر، فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که در ۳۱ تیرماه در جمع نمایندگان مجلس در حضور رئیس جمهور فرمودند موفقیت دولت، موفقیت جمهوری اسلامی و همه ما است.

شریفی نیا با بیان اینکه معظم له در آن سخنرانی در کنار ۱۲ فاکتوری که باید در تأیید صلاحیت وزرا لحاظ می‌شد، تلویحاً از مجلس خواستند که به دولت کمک کند و تعامل بهتری داشته باشند، گفت: مجلس عملکرد و همکاری خوبی را در تأیید وزرا به نمایش گذاشتند که جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه مسئولیت دولت چهاردهم از حالا سنگین است، تاکید کرد: کابینه از جناح‌های سیاسی مختلف است و اینکه رئیس جمهور اعلام کرد که در کابینه از همه سلیقه‌ها و احزاب بهره می‌گیرد، در عمل نیز محقق شد و در این زمینه نیز باید از رئیس جمهور تقدیر کرد.

تلاش برای کاهش گرانی‌ها

امام جمعه آرادان با بیان اینکه کابینه چهاردهم که کابینه وفاق ملی است می‌تواند نقطه عطفی باشد تا از بگو مگوها و اختلافات بی جهت سیاسی، کم شود، ابراز کرد: صداقت رئیس جمهور نیز می‌تواند به این امر کمک کند.

شریفی نیا با بیان اینکه حل مشکلات معیشتی مردم از مهمترین اولویت‌هایی است که دولت باید به آن توجه داشته باشد، گفت: امروز مردم ما گرفتاری‌های بسیاری دارند و گرانی‌ها بسیار زیاد شده است در مقابل اما شاهد هستیم که قدرت خرید مردم کاهش یافته و لذا دولت مردان باید راه حل‌هایی را برای حل این مشکلات بیابند.

وی با بیان اینکه مردم انتظار دارند که دولت چهاردهم راهکارهای برون رفت از مشکلات معیشتی را پیدا کرده و به آن عمل کند، گفت: مطالبه جدی مردم از دولت چهاردهم مسئله معیشت و حل معضل گرانی‌ها است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ