دولت با روحیه انقلابی و جهادی برای رفع مشکلات مردم بکوشد

اقتصاد ایران: اصفهان - امام جمعه ورزنه گفت:دولت با روحیه انقلابی و جهادی شب و روز را نشناخته و برای رفع مشکلات مردم خصوصاً مباحث اقتصادی و معیشتی بکوشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد شیاسی امام جمعه شهرستان ورزنه در خطبه اول نماز جمعه امروز به خصوصیات مؤمن اشاره و اظهار کرد: مؤمن دنبال کار بیهوده نمی‌رود اهل زکات و برپا داشتن نماز هستند و دامن خود را از گناه ونا پاکی‌ها حفظ می‌کنند و نسبت به خانواده خود توجه ویژه ای دارند.

وی تصریح کرد: مؤمن متعهد است و بر سر قول وعده خود ثابت قدم است و بر حفظ ارزش‌های اسلامی پافشاری می‌کند.

امام جمعه شهر ورزنه به اربعین حسینی (ع) اشاره وبیان داشت: امام صادق (ع) در زیارت اربعین می‌فرماید که ابا عبدالله الحسین (ع) خون پاک خود را در راه خدا داد بخاطر اینکه بندگان خدا را از جهالت و گمراهی نجات دهد.

وی در ادامه افزود: انسان باید تلاش کند که خود را از جهالت نجات دهد و بدانیم که جهل در برابر عقل است و باید برای انجام کارها تفکر کنیم و عواقب کار را بسنجیم و بهترین راه نجات از جهات پناه بردن به خدا و اهل‌بیت عصمت و طهارت است که بهترین راهنما برای بندگان هستند.

امام جمعه ورزنه در خطبه دوم نماز جمعه شهرستان ورزنه به همایش بزرگ اربعین اشاره وبیان داشت: در جهان بزرگترین همایشی که با حضور بیش از ۲۵ میلیون نفر برگزار می‌شود همایش اربعین حسینی است که با حضور عاشقان و دلدادگان امام حسین (ع) صورت می‌گیرد و این همایش پیامش ایثار و همبستگی بین مسلمانان و آزادگان جهان است.

وی تصریح کرد: در سراسر کشور هم در روز اربعین پیاده روی جاماندگان برگزار می‌شود و کسانی‌که توفیق حضور در پیاده روی اربعین در کربلا را نداشتند در این اجتماع بزرگ شرکت می‌کنند و در شهرستان ورزنه هم این پیاده روی همچون سال‌های گذشته با حضور عزاداران ابا عبدالله الحسین (ع) برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام شیاسی به هفته دولت اشاره و اظهار کرد: هفته دولت به مناسبت شهادت دولتمردان شهید رجایی و باهنر نامگذاری شده است که دولت شهید رجایی با اینکه عمر بسیار کوتاهی داشت اما به واسطه خدمت صادقانه و خادم واقعی مردم بودن در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شده است و باید در اینجا یادی هم کنیم از خادم جمهور شهید آیت الله رئیسی که خستگی ناپذیر بود و همیشه در میدان عمل برای خدمت به مردم شب و روز نمی‌شناخت و در کنار مردم بود.

وی در ادامه به رأی اعتماد مجلس و تشکیل کابینه دولت چهاردهم اشاره و افزود: با رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی کابینه دولت چهاردهم شکل گرفت و این رأی اعتماد نمایندگان همبستگی دولت و مجلس را برای رفع مشکلات مردم نشان داد.

امام جمعه شهرستان ورزنه تصریح کرد: امروز نوبت دولت است که با روحیه انقلابی و جهادی شب و روز را نشناخته و برای رفع مشکلات مردم خصوصاً مباحث اقتصادی و معیشتی، مردمی که همیشه در صحنه‌های مختلف برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی حضور داشته‌اند خدمت کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ