رأی اعتماد کامل به کابینه نمایش تعامل خوب دولت و مجلس بود

اقتصاد ایران: قزوین- امام‌جمعه موقت قزوین با بیان اینکه رأی اعتماد کامل به کابینه نمایش تعامل خوب دولت و مجلس بود، اظهار کرد: این رأی نشان از این نیست که مجلس ضعف‌های کابینه را ندیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر قزوین اظهار کرد: اگر کسی می‌خواهد به تقوای الهی برسد باید به قرآن و اهل‌بیت عصمت و طهارت علیه‌السلام تمسک بجوید.

وی ضمن دعوت مردم به تقوای الهی افزود: در این ایامی که متعلق است به ساحت مقدس سیدالشهدا امام حسین (ع) باید دست به دعا شویم که مورد انحرافات قرار نگیریم. اگر بخواهیم به تقوای الهی برسیم باید به فرمایش پیامبر اکرم (ص) که امام حسین (ع) را مصباح هدایت و سفینه نجات دانستند توجه کرده و گوش دهیم.

امام‌جمعه موقت قزوین با بیان اینکه یکی از القاب امام حسین (ع) مصباح الهدی است، اضافه کرد: معروف‌ترین کشتی و کشتی‌ساز در عالم، متعلق به حضرت نوح است، اما کشتی معرفت امام حسین (ع) آن‌قدر بزرگ است که هرکسی می‌تواند سوار بر این کشتی شود و راه معرفت و تقوا را فرا گیرد و فرقی نمی‌کند که از چه جنسیت و چه طیفی باشد.

وی با بیان اینکه گناهکاران نیز در این کشتی جای دارند، تأکید کرد: حر که راه را بر امام حسین بسته بود و ترس بر دل اهل‌بیت امام حسین به‌محض توبه مورد عنایت امام حسین قرار گرفت و این نشان از بخشش سیدالشهدا دارد.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه از بزرگان دین روایت داریم که آتش جهنم بر تن گریه کنندگان امام حسین (ع) خاموش است، بیان کرد: هرآن کس که حب امام حسین (ع) را در دل داشته باشد، مورد شفاعت حضرت فاطمه (ع) قرار می‌گیرد.

وی در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته عنوان کرد: اولین تجلی اشداء و کفار است و این راهپیمایی عظیم تنها مطلق شیعه نیست بلکه نشان می‌دهد که امام حسین (ع) یک شخصیت آزاده‌ای در سراسر جهان دارد.

امام‌جمعه موقت قزوین گفت: حفاظت خوب دولت عراق در برقراری امنیت پیاده اربعین نشان داد این دولت و ملت عراق نشان دادند که نیاز به قیم ندارند و می‌توانند امنیت خود را تأمین کنند.

وی با بیان اینکه رأی اعتماد کامل مجلس به دولت چهاردهم نشان از روحیه تعاملی مجلس انقلابی با دولت دارد، اظهار کرد: رأی اعتماد کامل مجلس به دولت چهاردهم نشان از این نیست که مجلس ضعف‌های آن‌ها را ندیده است.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه دولت چهاردهم نقاط قوت دولت شهید رئیسی را ادامه داده و نکات ضعف آن دولت را تصحیح کند، بیان کرد: چنانچه مسئول، وزیر و کارمندی عملکرد دولت سیزدهم را دیده باشد ولی معتقد به این مسیر پرافتخار، نباشد به‌نظام، ملت و انقلاب اسلامی خیانت کرده است.

وی ادامه داد: جبهه انقلاب نیز در مسیر پیش رو از دولت چهاردهم حمایت می‌کند اما این به معنای فراموش کردن مطالبه گری نیست و هرگز جبهه انقلاب از آرمان‌ها ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی کوتاه نخواهد آمد.

امام‌جمعه موقت قزوین با بیان اینکه دولت وفاق ملی باید شعار ما می‌توانیم را ادامه دهد خاطرنشان کرد: دولت چهاردهم باید نمی‌توانیم و نگذاشتن را از دستور کار خود حذف کند.

امام‌جمعه موقت قزوین در پایان درگذشت حجت‌الاسلام حسینی، امام‌جمعه معلم کلایه در منطقه الموت را تسلیت گفت و یادآور شد: حجت‌الاسلام حسینی بیش از ۴۳ سال به مردم به‌عنوان خطیب امام‌جمعه خدمت کردند که امیدواریم بهشت برین جایگاهشان باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ