قرمزها متخصص بازگشت با بازیکن کمتر

اقتصاد ایران: پرسپولیس یک‌بار دیگر در زمین حریف با بازیکن کمتر توانست نتیجه بازی را تغییر دهد.

فوتبال ۳۶۰: پرسپولیس یک‌بار دیگر در زمین حریف با بازیکن کمتر توانست نتیجه بازی را تغییر دهد.

پرسپولیس در بازی بزرگ هفته در حضور انبوه تماشاگران تراکتور و در حالی‌که یک بازیکن کمتر از حریف داشت، توانست در دقایق پایانی بازی باخته را به تساوی بکشاند. پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر، عملکرد خوبی پس از 10 نفره شدن داشته است. صرف‌نظر از دیدارهایی که پرسپولیس علی‌رغم بازیکن کمتر، برتری خود را حفظ کرده یا بازی‌هایی که در خانه نتیجه را تغییر داده، این تیم برای چندین‌بار خارج از خانه با وجود اخراج یک بازیکن توانست سرنوشت بازی را عوض کند.

عبور از نساجی در مسیر قهرمانی

آخرین کارت قرمز پرسپولیس در لیگ برتر تا حد زیادی شباهت زیادی به اخراج اخیر این تیم داشت. پرسپولیس در فصل گذشته در هفته ۲۶ میهمان نساجی بود و برای قهرمانی نیاز مبرم به ۳ امتیاز این دیدار داشت. این بازی در شرایطی به دقایق پایانی خود نزدیک شد که پرسپولیس با اخراج سروش رفیعی یک بازیکن کمتر داشت و مسابقه با تساوی 1-1 دنبال می‌شد ولی اوستون اورونوف با حرکت تماشایی ورق بازی را به نفع پرسپولیس برگرداند و این تیم به پیروزی بسیار مهمی دست یافت.

بازگشت با کاشته تماشایی رضاییان

پرسپولیسِ لیگ پانزدهم نمایش‌های جذاب و تماشایی از خود به جای گذاشت. این تیم هم راحت گل می‌زد و هم آسان گل می‌خورد. یکی از بازی‌های تماشایی این تیم برابر پدیده مشهد بود. پدیده در دقیقه ۷۳ با گل‌به‌خودی محسن بنگر ۲ بر یک از حریف پیش افتاد. در دقیقه ۸۵ سوشا مکانی با انجام خطا خارج از محوطه جریمه از زمین بازی اخراج شد تا شانس پرسپولیس برای کسب امتیاز در این بازی به حداقل برسد ولی در دقیقه ۹۴ رامین رضاییان با ضربه کاشته دیدنی بازی را به تساوی کشاند.

فرار از شکست با پنالتی آشوبی

در دهه 1380، فجرسپاسی یکی از تیم‌های جان سخت لیگ به شمار می‌رفت که امتیاز گرفتن از آن بسیار مشکل بود. در لیگ ششم و در دور برگشت پرسپولیس میهمان این تیم بود. شاگردان غلامحسین پیروانی با گل رضا خالقی‌فر از حریف پیش افتادند و با اخراج پژمان نوری در دقیقه ۷۵، کار پرسپولیس تمام شده به نظر می‌رسید ولی این تیم در دقیقه ۸۰ با پنالتی‌ای که با خطای هند یوسف مرادی به دست آمد و فرزاد آشوبی آن را تبدیل به گل کرد بازی را به تساوی کشاند. 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ