دغدغه مسوولان رفع نگرانی‌های مردم باشد

اقتصاد ایران: اصفهام-امام جمعه اصفهان گفت: خوشبختانه وزرای جدید دولت چهاردهم کار را تحویل گرفتند و امروز دغدغه همه مسوولان باید رفع دغدغه‌ها و نگرانی مردم باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار کرد: امروز شاهدیم که اهل سنت نیز نسبت به برپایی مراسم باشکوه اربعین همکاری می‌کنند و این موضوع موجب وحدت و همدلی بین شیعه و اهل سنت شده است و بسیاری از انسان‌ها در مسیر امام حسین (ع) از گمراهی نجات یافتند.

وی افزود: مردم با پای پیاده بیش از ۱۰۰ کیلومتر راه به عشق عبدالله الحسین (ع) در هوای گرم طی می‌کنند که از جمله باشکوه‌ترین پیاده‌روی‌ها است.

امام جمعه اصفهان با اشاره به تشکیل دولت چهاردهم گفت: امروز دغدغه همه مسؤولان باید رفع دغدغه‌های مردم باشد، خوشبختانه وزرای جدید دولت چهاردهم کار را تحویل گرفتند، باید توجه داشت که تمامی دولت‌ها خدمت‌هایی برای کشور داشته‌اند در این راستا برخی رؤسای جمهور خدمات بیشتری کردند و برخی کمتر و امروز ایران به برکت خدمات گسترده از امنیت بالایی در مقابل کشورهای غربی برخوردار است.

وی با اشاره سالروز جهانی مسجد خاطر نشان کرد: یکی از سنگرهای عبادی و معنوی مسلمانان مسجد است، امروز دشمنان به دنبال خالی کردن صفوف نماز در مساجد است، زیرا دشمنان به خوبی می‌دانند که کسانی که اهل نماز و مسجد هستند، حریف اصلی آن‌ها خواهند بود، در این راستا ضرورت دارد نسبت به حضور جوانان در مساجد تاکید کنیم.

طباطبائی‌نژاد ادامه داد: امام علی (ع) همواره به نزدیکان خود می‌فرمودند: قلبتان را با فکر کردن بیدار کنید و همچنین با شب زنده‌داری و پیشه کردن تقوای الهی از گناه بپرهیزید، در این راستا ضرورت دارد انسان از نفس خود مراقبت کند.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) فرمودند دشمن‌ترین دشمن هر فرد نفس خودش است. برای حفاظت از هوای نفس باید خدا را شناخت، زیرا اگر دل به خدا سپرده شود، شیطان و هوای نفس اجازه تسلط بر انسان را پیدا نمی‌کنند.

امام جمعه اصفهان یادآور شد: خداوند خطاب به شیطان هشدار می‌دهد آگاه باش نمی‌توانی بر بندگانم مسلط شوی مگر کسانی که در گمراهی حرکت می‌کنند، بنابراین برای حفاظت از شیطان باید ارتباط خود را خدا تقویت کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ