هلال احمر زنجان ۵۳ هزار خدمات درمانی به زائران اربعین ارائه‌ کرد

اقتصاد ایران: زنجان-رییس کمیته امداد و نجات ستاد اربعین زنجان گفت: تاکنون ۵۳ هزار و ۸۸۰ خدمت در درمانگاه تخصصی هلال احمر استان به زائران اربعین حسینی (ع) ارائه شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حکمت الله هاشمی در بازدید از یک پایگاه امدادی مسیر پیاده روی اربعین در استان، گفت: ۵۶ هزار و ۸۸۰ خدمات در بخش‌های تخصصی، پزشک عمومی، اورژانس، پرستاری و داروخانه به زائران اربعین حسینی (ع) در چهار روز گذشته در درمانگاه دارالشفاء حضرت زینب کبری (س) ارائه شده است.

وی تاکید کرد: ارائه خدمات درمانی جمعیت هلال احمر استان زنجان در عمود ۹۴۷ شهر کربلا به صورت شبانه‌روزی تا پایان اربعین حسینی انجام می‌شود.

رئیس کمیته امداد و نجات ستاد اربعین استان زنجان گفت: آمبولانس همراه با نیروهای عملیاتی امداد و نجات نیز در درمانگاه تخصصی سطح ۲ هلال احمر استان در این عمود مستقر شده است که در صورت نیاز، زائران نیازمند به خدمات بیمارستانی را به نزدیک‌ترین مرکز منتقل کنند.

هاشمی خاطرنشان کرد: علاوه بر تیم درمانی هلال احمر زنجان و تیم ثابت عملیاتی امداد و نجات، گروه‌های سیار امدادی هلال احمر همراه با آمبولانس در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی فعالیت دارند تا در صورت وقوع حوادث احتمالی در کمترین زمان ممکن برای امدادرسانی اقدام کنند.

وی ادامه داد: درمانگاه هلال احمر متشکل از ۴۲ پزشک متخصص قلب، داخلی، اطفال، زنان، پزشک عمومی، پرستار، پی را پزشک، کارشناس فوریت‌های پزشکی، ماما و نجاتگر است که خدمات درمانی رایگان را به زوار حسینی ارائه می‌دهند.

رئیس کمیته امداد و نجات ستاد اربعین استان زنجان گفت: هلال احمر استان اربعین امسال برای دومین سال برای برپایی درمانگاه تخصصی سطح ۲ در کشور عراق جهت ارائه خدمات درمانی به زائران اربعین حسینی اقدام کرده است.

هاشمی افزود: علاوه بر ارائه خدمات درمانی، پنج تیم عملیاتی از نجات گران استان زنجان در عراق در حال پوشش امدادی زائران هستند.

وی خاطرنشان کرد: در مرزهای مهران و تمرچین نیز آمبولانس و ست نجات همراه با نجات گران حضور دارند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ