رای اعتماد به وزرا نشان دهنده وفاق و اتحاد برای پیشرفت است

اقتصاد ایران: بیله‌سوار- امام جمعه موقت بیله‌سوار گفت: رای اعتماد به وزرا، اتحاد و انسجام دولت و مجلس را به نمایش گذاشت و نشان داد وفاق و اتحاد قدم اول پیشرفت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود فاضلی‌نیا در خطبه‌های این هفته نماز عبادی، سیاسی و دشمن شکن جمعه این شهر مرزی با اشاره به رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به تمام کابینه دولت چهاردهم، اظهار کرد: رأی اعتماد به وزرا، اتحاد و انسجام دولت و مجلس را به نمایش گذاشت و نشان داد وفاق و اتحاد قدم اول پیشرفت است و دولت باید این عامل موفقیت را ارج داده و در ادامه جهت رفع مشکلات مردمی قدم بردارد.

وی با محکوم کردن جنایات‌های رژیم صهیونیستی گفت: بزودی رژیم جاعل و کودک کش صهیونیستی نابود خواهد شد، اخیراً حضور پهباد اطلاعاتی در در قلب اراضی اشغالی و منزل شخصی نتانیاهو جلاد و کودک کش و انفجار در قلب تل آویو نشان داد که سیستم اطلاعاتی این رژیم جاعل بی اثر است.

امام جمعه موقت شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه پیام حرکت پرشور اربعین انشاالله ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) خواهد بود، ادامه داد: اربعین به عنوان بزرگترین تجمع مذهبی جهان به دنیا نشان داد که هدایت و سعادت بشر از مسیر امام حسین (ع) تحقق می‌یابد و تمامی آزادگان دنیا تحت لوای حضرت سیدالشهدا (ع) هستند و اربعین نشان داد مسیر امام حسین (ع) مرز، نژاد نمی‌شناسد و تمامی مردم جهان با هر نژاد و تفکری که دارند در حول محور امام حسین (ع) هستند.

حجت الاسلام فاضلی‌نیا بیان کرد: هدایت‌های داهیانه رهبری معظم انقلاب نشان داد که در هر شرایط و صحنه‌ای و نقطه حساسی، انقلاب با هدایت حکیمانه رهبری به نقطه امن و ساحل آرامش خواهد رسید، در حادثه بالگرد اردیبهشت ماه دیدیم که رهبری با هدایت حکیمانه خود مملکت را به آرامش رسانید و موجبات حضور در صحنه مردم و تشکیل دولتی جدید و مردمی با تمام قدرت و توان شد.

وی افزود: در مواجهه با مسائل کشور منطق رهبری تنظیم سیاست‌های کلی نظام است که کشتی انقلاب از حرکت و پیشرفت عقب نماند و اهداف بلند پایه نظام و انقلاب تحقق یابد.

خطیب موقت جمعه بیله سوار در پایان با تبریک آغاز هفته دولت بر دولت مردان و کارگزاران صدیق جمهوری اسلامی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی نشان دادند که خدمت صادقانه رمز ماندگاری است و شعار شهید رئیسی توانستن و دغدغه‌اش مردم بود که سبب ماندگاری در دل‌ها شد و هرکسی در مسیر خدمت به مردم بماند ابدی خواهد شد و شهید آل‌هاشم آرزویش شهادت بود و نشان داد که با خدمت به مردم به آرزویش رسید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ