عزت و پرهیز از غرب باوری مولفه مهم دولت اسلامی است

اقتصاد ایران: ساری- امام جمعه موقت ساری حفظ عزت، استقلال و پرهیز از غرب باوری را از مولفه های مهم دولت اسلامی ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد رضا نصوری در خطبه‌های نماز جمعه ساری با اشاره به روز پزشک و بوعلی سینا به عظمت و منزلت این عالم اشاره کرد و یاد و خاطره پزشکان شهید و پزشکانی که در دوران کرونا جان باختند را گرامی داشت و از پزشکان خواست تا قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

وی گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پزشکان برجسته زیادی در کشور داریم و در حال حاضر سفر برای خدمات پزشکی به مرکز کشور کمتر شده است و پزشکان سعی کنند هزینه‌ها را برای مردم کمتر کنند.

حجت الاسلام نصوری با اشاره به این که جامعه پزشکی فرهیخته است، گفت: متأسفانه معدودی از پزشکان زیرمیزی را به رومیزی تبدیل کردند و تقاضای سکه و دلار می کنند و لازم است دستگاه‌های نظارتی نظارت و ورود داشته باشند.

امام جمعه موقت ساری همچنین با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و شهید خدمت آیت الله رئیسی از دولتمردان خواست خود را در این تراز بدانند تا نام و یادشان همیشه باقی ماند.

امام جمعه موقت نصوری از همراهی مجلس برای رأی اعتماد به دولت و استقرار دولت پزشکیان گفت: امیدواریم نقدهای وارده به دولت‌های قبلی در دولت کنونی کمتر و نقدها و مشکلات کمتر شود و مشکلات اشتعال، ازدواج و مسکن جوانان حل شود.

وی با اظهار این که دو وزیر از مازندران در دولت انتخاب شده است، گفت: استعداد و نخبگان زیادی در مازندران وجود دارد و لازم است از آنان در مناصب مختلف استفاده شود.

وی با عنوان این که برای انقلاب اسلامی و نظام اسلامی زحمات زیادی کشیده شده است، گفت: برخی از مسائل روز را می‌توان با قوانین موجود جلو برد و اکنون در مرحله دولت سازی هستیم و باید بنیان سازی و ابزارسازی کنیم و روش مند و الگو برای کشورهای اسلامی باشیم.

وی به مؤلفه‌های دولتمردان اشاره و اضافه کرد: حرکت برای تحقق عدالت و پیشرفت، حفظ عزت، استقلال و هویت و پرهیز از غرب باوری، اهتمام به مردم‌سالاری دینی و تصحیح اخلاق و رفتارها از مؤلفه‌های مهم است.

وی پرکاری و تلاش مومنانه و پرهیز از کم کاری، اهتمام به سلامت و اقتصاد جامعه از دیگر مؤلفه‌ها است.

امام جمعه موقت ساری به سالروز فرار رضاخان ملعون از کشور اشاره و اضافه کرد: این درحالی که ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس مقتدرانه برای دشمنان ایستاد و انقلاب اسلامی در تراز قدرتهای برتر دنیا است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ