جدال غیرالمپیکی برای جهانی/مصاف کامران قاسم پور و فیروزپور

اقتصاد ایران: طبق چرخه انتخابی برای حضور در مسابقات اوزان غیرالمپیکی قهرمانی جهان مدعیان کشتی آزاد و فرنگی ۱۹ شهریورماه به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های جهانی اوزان غیرالمپیکی از ۷ تا ۱۰ آبان به میزبانی تیرانا پاتخت آلبانی برگزار خواهد شد. بر اساس چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد که از قبل اعلام شده، رقابت بین کامران قاسم‌پور و امیرحسین فیروزپور روز دوشنبه ١٩ شهریورماه سر وزن قانونی (وزن کشی صبح همان روز انجام می‌شود) به‌صورت تک کشتی برگزار می‌شود.

در صورت بروز اتفاقاتی که در نتیجه کشتی تأثیرگذار باشد، با نظر فدراسیون امکان تجدید مسابقه وجود دارد. در صورتی که کامران قاسم‌پور پیروز میدان شود؛ او برای تیم بزرگسالان انتخاب و طبق چرخه انتخابی تیم ملی امیرحسین فیروزپور ملی‌پوش این وزن در مسابقات زیر ٢٣ سال جهان خواهد شد. اما در صورت پیروزی امیرحسین فیروزپور او ملی‌پوش وزن ۹۲ کیلوگرم در تیم ملی بزرگسالان خواهد شد و مبین عظیمی ملی‌پوش این وزن در مسابقات زیر ٢٣ سال جهان خواهد بود.

تاکنون حضور امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم و محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم طبق چرخه انتخابی در رقابت‌های اوزان غیرالمپیکی قهرمانی جهان قطعی شده است.

رقابت‌های انتخابی کشتی فرنگی برای مسابقات جهانی غیرالمپیکی هم در این تاریخ برگزار می‌شود؛ با توجه به شکست محمدرضا و محمدعلی گرایی در اوزان ۶۷ و ۷۷ کیلوگرم و عدم راهیابی این دو ملی‌پوش به المپیک پاریس، این دو هم مدعی حضور در دو وزن غیرالمپیکی ۷۲ و ۸۲ کیلوگرم شدند و به احتمال زیادی انتخابی در این اوزان برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ