باشگاه لهستانی تیر خلاص را به پرسپولیس زد

اقتصاد ایران: علی قلی‌زاده که بار دیگر بحث جدی حضورش در پرسپولیس مطرح شده بود، بعید است که این فصل در لیگ ایران بازی کند‌.

ورزش سه: علی قلی‌زاده که بار دیگر بحث جدی حضورش در پرسپولیس مطرح شده بود، بعید است که این فصل در لیگ ایران بازی کند‌.

پرسپولیس بعد از جدایی مهدی ترابی تلاش زیادی کرد که با آوردن علی قلی‌زاده به ایران، یک وینگر سرعتی و تکنیکی با همان قابلیت‌ها را به اسکواد خود اضافه کند.

بحث حضور علی قلی‌زاده در ایران و به‌خصوص پرسپولیس چندین‌بار مطرح شده است اما در روزهای گذشته احتمال سرخ‌پوش شدن این هافبک ملی پوش و توانمند بیشتر از هر زمانی بود.

درحالی که شنیده می‌شد علی قلی‌زاده از شرایط خود در لخ‌پوزنان لهستان راضی نیست، مدیران پرسپولیس بار دیگر مذاکره را با این باشگاه پیش بردند و امیدوار بودند با رقم پیشنهادی چشم‌گیرشان قلی‌زاده را به پرسپولیس بیاورند.

اصولا پرسپولیس حاضر نیست رقم‌های سنگین برای جذب بازیکن هزینه کند اما بحث برای جذب علی قلی‌زاده فرق می‌کرد و قرمزها می‌خواستند ورق نقل و انتقالات را به سود خود برگردانند.

در حالی که بحث هزینه یک میلیون دلاری پرسپولیس بابت جذب قلی‌زاده هم به گوش می‌رسید اما حالا خبرهای جدید حاکی از آن است که باشگاه لخ‌پوزنان توافقات ابتدایی را زیر پا گذاشته و رقم رضایت‌نامه علی قلی‌زاده را ۳ میلیون یورو اعلام کرده است!

در این شرایط دیگر بعید است که پرسپولیس بتواند قلی‌زاده را در این تابستان جذب کند مگر اینکه در روزهای آینده اتفاقات دیگری رقم بخورد و مدیران سرخ‌ها بتوانند لخ‌پوزنان را با رقم معقول‌تری راضی کنند.

در صورتی که جذب علی قلی‌زاده منتفی شود احتمالا بار دیگر پروسه جذب یک مهاجم خارجی در پرسپولیس کلید خواهد خورد. اسکواد این تیم با احتساب بازگشت میلاد سرلک تنها یک جای خالی دارد و باید دید این سهمیه باقی مانده به کدام بازیکن تعلق خواهد گرفت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ