کرمانی‌مقدم: پرسپولیس مقابل تراکتور ترسو بود!

اقتصاد ایران: بازیکن پیشین تیم پرسپولیس گفت: اگر دروازه‌بان پرسپولیس در بازی با تراکتور به داد تیم نمی‌رسید حقش باخت بود تا مساوی.

ایسنا: بازیکن پیشین تیم پرسپولیس گفت: اگر دروازه‌بان پرسپولیس در بازی با تراکتور به داد تیم نمی‌رسید حقش باخت بود تا مساوی.

مرتضی کرمانی مقدم در ارزیابی از عملکرد پرسپولیس در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال که با تساوی یک، یک به پایان رسید، اظهار کرد: در این دیدار ما بازی خوبی از پرسپولیس ندیدیم و از همان ابتدای بازی نفرات ضعیف و ترسو چیده شده بود. در حقیقت پرسپولیس آمده بود تا جلوی تراکتور بازی را مساوی کند.

وی گفت: پرسپولیس در دو نیمه به حدی بد و ترسو بازی می کرد که اگر گندوز به دادش نمی‌رسید بدون شک بازی را می‌باخت.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: در این دو بازی ما شاهد بازی خوبی از پرسپولیس نبودیم و این تیم پرسپولیس سال قبل نیست که برای قهرمانی می‌جنگید. خیلی‌ها معتقدند باید چند هفته از لیگ سپری شود تا بتوانیم ارزیابی دقیقی از وضعیت تیم پرسپولیس داشته باشیم اما من معتقدم پرسپولیس با وجود این که بسیاری از نفرات خود را حفظ کرده است اما آن شادابی و شجاعت سال قبل را ندارد.

بازیکن پیشین تیم پرسپولیس در ارزیابی از عملکرد تیم تراکتور نیز گفت: تراکتور امسال متفاوت از سال قبل است. این تیم خیلی با وجود و با  شجاعت بالا و هجومی‌تر بازی می‌کند. پرسپولیس در این بازی فقط برای مساوی آمده بود نه برای کسب ۳ امتیاز بازی.

کرمانی مقدم با بیان این که پرسپولیس با این روند بازی در ادامه لیگ دچار مشکل می‌شود، تصریح کرد: اگر پرسپولیس با همین سیستم پیش برود در ادامه بازی‌های لیگ دچار مشکل خواهد شد. این تیم در تمام پست‌ها ضعف دارد و باید در ادامه لیگ فکر اساسی کند تا امتیاز از دست ندهد.

وی در پایان‌ افزود: خدا پرسپولیس را دوست داشت که بازی را با تساوی به پایان رساند در غیر این صورت حداکثر باید ۲ تا ۳ گل از تراکتور می خورد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ