۲ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی در سمنان افتتاح می شود

اقتصاد ایران: سمنان- استاندار سمنان گفت: طی ایام هفته دولت دو هزار و ۱۴۳ میلیارد تومان پروژه عمرانی در اقصی نقاط استان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی پیش از ظهر آدینه در مراسم افتتاح متمرکز طرح‌های هفته دولت شهرستان سمنان به میزبانی شبستان بزرگ حرم مطهر حضرت یحیی ابن موسی الکاظم (ع) سمنان بیان کرد: طی ایام هفته دولت دو هزار و ۱۴۳ میلیارد تومان پروژه عمرانی در اقصی نقاط استان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیار خوبی طی هفته دولت سال گذشته تا هفته دولت سال جاری در حوزه‌های پیگیری مصوبات سفر صورت گرفته است، تاکید کرد: بخش مهم تأمین اعتبارات طرح‌های عمرانی استان از محل سفر شهید رئیسی به سمنان بوده است.

استاندار سمنان از برگزاری دیدارهای مردمی با محوریت مردم و تبیین و اطلاع رسانی دستاوردها و خدمات به عنوان یکی از اقدامات تأثیر گذار صورت گرفته در یک سال اخیر در استان خبر داد و گفت: در یکسال اخیر ما شاهد دو انتخابات و یک سفر استانی شهید رئیسی بودیم که کار بسیار عظیمی را از دستگاه‌های اجرایی طلب می‌کرد اما به خوبی همه این رویدادها انجام شد.

هاشمی با بیان اینکه در یک سال اخیر با توجه به دو انتخابات، در راستای امید آفرینی، تبیین اقدامات انجام شده صورت گرفت، افزود: هفته دولت را فرصت مغتنمی می‌شماریم و به همه فرمانداران نیز ابلاغ کرده‌ایم که عملکرد دستگاه‌های اجرایی را به اطلاع مردم برسانند.

به گزارش مهر، تجلیل و قدردانی از خانواده معزز شهید والامقام کارمند، حسن علی فراست یکی از بخش‌های این مراسم بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ