همه خودروهای پارک شده در پارکینگ بزرگ شلمچه بیمه هستند

اقتصاد ایران: آبادان - شهردار مینوشهر با تاکید بر تامین راحتی زوار و امنیت خودروهای پارک شده آنها در پارکینگ بزرگ شلمچه، از تحت پوشش بیمه بودن تمام محدوده ۱۲۰ هزار هکتاری پارکینگ شلمچه خبر داد.

حبیب سیاحی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: امسال مسئولیت پارکینگ بزرگ اربعین در ۲ بخش میان شهرداری مینو شهر به عنوان بهره بردار و ناحیه مقاومت بسیج به عنوان مسئول زیرساخت و تأمین امنیت محول شد و شهرداری مینو شهر در راستای خدمت رسانی مطلوب به زوار حسینی در گام نخست اقدام به بیمه کردن محدوده کرد.

وی افزود: تمام پارکینگ، بیمه سرقت کلی و جزئی و آتش سوزی دارد و علاوه بر این پنج مورد بیمه بی نام نیز برای حوادث پیش بینی نشده در محدوده پارکینگ انجام شده است که با این اقدام، بیمه هزینه‌های کامل بروز خسارت احتمالی را پرداخت خواهد کرد.

شهردار مینو شهر همچنین از در اختیار گرفتن ۱۰ دستگاه یدک کش برای انتقال خودروهای سد معبر کننده خبر داد و اظهار کرد: شهرداری مینو شهر امسال با ابلاغ استانداری ۱۰ دستگاه یدک کش به مبلغ ۱۷ میلیارد ریال اجاره کرد و در اختیار پلیس راهور قرار داد تا خودروهایی که سد معبر کرده و خطراتی را برای زوار اباعبدالله (ع) ایجاد می‌کنند بدون هیچ هزینه‌ای به پارکینگ منتقل کنند و تنها روزانه ۳۰ هزار تومان حق پارکینگ از صاحب خودرو دریافت خواهد شد.

وی به تقویت سیستم پایش و مانیتورینگ پارکینگ نیز اشاره کرد و گفت: تمام محدوده پارکینگ بزرگ شلمچه به شبکه دوربین‌های مدار بسته و پایش برخط شبانه روزی مجهز است و همین امر باعث شده در اربعین ۱۴۰۳ تا کنون حتی یک مورد سرقت گزارش نشود.

سیاحی در ادامه بر اینکه برای شهرداری مینو شهر درآمدزایی از پارکینگ هدف اصلی محسوب نمی‌شود، تاکید کرد و افزود: هدف اصلی شهرداری مینو شهر به عنوان بهره بردار خدمت به زوار حسینی است و خدماتی همچون تأمین مینی بوس های کولر دار برای انتقال زوار از موقعیت خودرو تا خروجی پارکینگ و ارائه خدماتی همچون نظافت و تأمین بهداشت حدود ۱۱۰ چشمه سرویس بهداشتی محدوده پارکینگ را نیز عهده دار است.

به گفته وی، ۱۱ دستگاه مینی بوس که پنج دستگاه توسط شهرداری مینو شهر تأمین شده در محدوده پارکینگ ۱۲۰ هکتاری مستقر است و شهرداری‌های بندر امام خمینی، ماهشهر و امیدیه نیز هر کدام ۲ دستگاه برای جابه جایی زائران در محدوده پارکینگ شلمچه در اختیار این شهرداری قرار داده اند.

شهردار مینوشهر در ادامه از مشارکت در مباحث فرهنگی به عنوان دیگر اقدام انجام شده توسط این شهرداری پرداخت و بیان کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند "دشمن جوانان و ایمان مردم را نشانه رفته است"، شهرداری مینوشهر انجام کار فرهنگی را سرلوحه خود قرار داده و امسال از محدوده ۲۵ کیلومتری خروجی خرمشهر به سمت اهواز با نصب پیام‌های فرهنگی سعی در ترویج فرهنگ حسینی داشته است.

سیاحی از در اختیار داشتن ۱۳ بیلبورد و فضا سازی جاده ولایت با نصب پرچم‌ها و بنرهای مختلف در مسیر استقرار مواکب خدمات رسان تا پایانه مرزی، همچنین برپایی موکبی در محدوده پارکینگ برای خدمات رسانی به زائران حسینی با توزیع نوشیدنی خنک و وعده‌های غذایی به عنوان نمونه اقدامات انجام شده در این راستا یاد کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ