زوار اربعین از این مرز به کشور برگردند

اقتصاد ایران: وزیر کشور با اشاره به شرایط خوب مرز خسروی در استان کرمانشاه، به زوار اربعین پیشنهاد کرد از این مرز به کشور برگردند.

ایسنا: وزیر کشور با اشاره به شرایط خوب مرز خسروی در استان کرمانشاه، به زوار اربعین پیشنهاد کرد از این مرز به کشور برگردند.

اسکندر مومنی، امروز(دوم شهریور) در جلسه ستاد اربعین که در مرز خسروی برگزار شد، با اشاره به استقبال خوب زوار از مرز خسروی گفت: این مرز طی دو سال گذشته بازگشایی شده و بازگشایی مجدد آن توانست کمک بزرگی به تمام مرزهای اربعینی کشور باشد و بار تردد زوار از مرزهای مهران و شلمچه را کم کند.

وی با اشاره به استقبال زوار از مرز خسروی، افزود: این استقبال نشان دهنده هماهنگی میان دستگاه‌های دولتی و مردمی است و اگر این همدلی در سایر حوزه‌ها هم اعمال شود می‌توان در تمام بخش‌های کشور به موفقیت رسید.

مومنی با اشاره به زیرساخت‌های مطلوب مرز خسروی گفت: به شخصه فکر نمی‌کردم طی دو سال چنین زیرساخت‌های مناسبی در این مرز ایجاد شود.

وی با تاکید بر بررسی نقاط قوت و ضعف مرز خسروی، گفت: باید نقاط قوت این مرز تقویت و نقاط ضعف برای اربعین سال آینده مرتفع شود.

وزیر کشور با اشاره به امکانات خوب مرز خسروی در زمینه حمل و نقل عمومی، از مسئولین استان کرمانشاه خواست تا با هماهنگی مسئولین مرز مهران کمک کنند زواری که بدون خودرو شخصی به زیارت عتبات عالیات آمده و از مرزهای دیگر وارد عراق شده‌اند، از مرز خسروی به کشور برگردند.

مومنی با اشاره به شروع موج بازگشت زوار گفت: در این هوای گرم تامین آب و یخ برای زوار پیش از پیش اهمیت دارد، پس همه باید کمک کنند در این روزهای پایانی دچار مشکل نشویم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ