پیش بینی وضعیت جوی، دریایی و دمایی استان هرمزگان

اقتصاد ایران: بندرعباس- طبق اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان طی امروز در مناطق دریایی شرق تنگه هرمز وبخشهایی از دریای عمان افزایش سرعت باد جنوب شرقی پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام هواشناسی هرمزگان طی روز جاری در برخی نقاط استان تداوم فعالیت سامانه کم فشار فصلی پیش بینی می‌شود.

طی امروز در مناطق دریایی شرق تنگه هرمز وبخش‌هایی از دریای عمان افزایش سرعت باد جنوب شرقی پیش بینی می‌شود. بیشینه سرعت باد در تنگه هرمز نزدیک به ۳۶ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا نزدیک به ۱۲۰ سانتیمتر خواهد رسید. توصیه می‌شود شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از تردد در مناطق فراساحلی شرق تنگه هرمز و دریای عمان خودداری نمایند و تمهیدات لازم جهت تردد ایمن سایر شناورها صورت پذیرد. در ساعات صبح تا ظهر روز شنبه، علاوه بر تنگه هرمز و دریای عمان، افزایش باد در شرق خلیج فارس نیز پیش بینی می‌شود.

طی امروز در ساعات بعدازظهر و شب در شهرستان‌های بشاگرد، حاجی آباد، بستک، برخی مناطق مرتفع و مستعد مرکزی و برخی سواحل رشد ابرهای همرفتی، رگبار پراکنده باران، رعد و برق و تندباد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود. توصیه می‌شود از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم و بستر رودخانه‌های فصلی اجتناب شود.

در مناطقی که شرایط بارشی مهیا نیست، احتمال تندباد لحظه‌ای، وقوع گردوغبار و کاهش موقتی دید افقی دور از انتظار نیست.

به لحاظ دمایی طی امروز و فردا، نوسانات ۱ تا ۲ درجه‌ای دما مورد انتظار است. از روز یکشنبه هفته آینده در مناطق غربی استان و از روز دوشنبه در مناطق مرکزی و شرقی استان افزایش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ