بازگشت بال پرسپولیس به تنظیمات کارخانه

اقتصاد ایران: سعید صادقی پس از مدت‌ها حالا دوباره می‌تواند در پست تخصصی خود بازی کند؛ اتفاقی که تا الان به بهترین شکل ممکن پیش رفته است.

طرفداری: دیدار پرسپولیس و تراکتور در هفته دوم لیگ بیست و چهارم، با تساوی ۱-۱ به پایان رسید تا سرخ‌پوشان پایتخت برای دومین هفته متوالی با یک نتیجه و اتفاق تکراری موفق به کسب امتیاز شوند؛ دریافت گل از حریف و درخشش سعید صادقی برای بازگشت به بازی!

سعید صادقی در لیگ بیست و یکم، با پیراهن گل‌گهر سیرجان چشم‌ها را به خود معطوف و با ثبت آمار ۷ گل و ۱۶ پاس گل طی ۳۱ بازی در تمام رقابت‌ها، خود را در قامت یک ستاره جدید به فوتبال ایران معرفی کرد. پاداش این عملکرد فوق‌العاده، علاوه بر دعوت به اردوهای تیم ملی، تبدیل شدن به شاه‌ماهی نقل و انتقالاتی فصل بود، به طوری که تمام تیم‌های ایرانی، وینگر مازندرانی را در ترکیب خود می‌خواستند.

سعید صادقی از بین تمام پیشنهادهای خود، راهی تهران شد و پرسپولیس را انتخاب کرد اما در برآورده کردن انتظارات چندان موفق نبود. بعد از نمایشی نسبتا قابل قبول در لیگ بیست و دوم، صادقی در فصل گذشته نمایش ضعیفی از خود به جا گذاشت و از ترکیب دور شد. در حالی که طی هفته‌های پایانی لیگ بیست و سوم پرسپولیس رقابت نزدیک و سنگینی با استقلال در کورس قهرمانی داشت و در این مسیر به تمام بازیکن‌های خود نیاز مبرمی می‌دید، سعید صادقی دچار مصدومیتی عجیب به دلایل غیرورزشی شد که به نظر می‌رسید به دوران او در جمع سرخ‌ها پایان دهد ولی سعید به هر شکلی که بود، در پایتخت ماندنی شد تا یک فصل دیگر پیراهن قرمز را به تن کند.

اما سعید صادقی لیگ بیست و چهارم را به بهترین شکل ممکن آغاز کرده و هر دو امتیازی که پرسپولیسی‌ها تا اینجای کار کسب کرده‌اند، با تاثیر مستقیم این وینگر سی ساله به دست آمده است؛ او در بازی مقابل ذوب آهن گل تساوی‌بخش را به ثمر رساند و همین سناریو را در بازی مقابل تراکتور با ارسال پاس گل تکرار کرد.

در حالی که به نظر می‌رسید سعید صادقی به طور کلی از پازل تاکتیکی تیمش خارج شده و حتی خوش‌بین‌ترین طرفدار پرسپولیس پیش از شروع لیگ بیست و چهارم تصور نمی‌کرد این وینگر افت کرده دوباره توانایی درخشش را داشته باشد، حالا شاهد عملکرد متفاوتی از او در سطحی بالاتر هستیم؛ عملکردی که سعید افت کرده لیگ بیست و سوم را به یک بازیکن جدید در این فصل تبدیل کرده است!

با این شروع امیدوارکننده، از قرار معلوم بالاخره زمان سعید صادقی با پیراهن سرخ‌ فرا رسیده است. متخصص ضربات ایستگاهی که امشب نیز از روی کرنر موفق به ارسال پاس گل شد، در این فصل با توجه به خروج مهدی ترابی، فرصت این را دارد تا پس از دو فصل، دوباره در پست تخصصی خود به میدان برود و ارزش‌های خود را مجددا ثابت کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ