پارک پردیسان به توانمندسازی و توسعه منطقه ۳ همدان کمک می‌کند

اقتصاد ایران: همدان- رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورای شهر همدان گفت: اقدامات خوبی در بحث گردشگری و سرمایه‌گذاری صورت گرفته که پارک پردیسان به توانمندسازی منطقه ۳ همدان کمک شایانی می‌کند.

حمید بادامی‌نجات در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پروژه‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری شهرداری همدان اظهار کرد: طرح تفکیک هکتاری منطقه خضر یکی از اقدامات خوبی بود که در شورا انجام دادیم تا بتوانیم با کاربری‌های متعدد به رشد و توسعه منطقه ۳ همدان (خضر و شهرک مدنی) کمک کنیم.

وی افزود: پارک پردیسان یک طرح جامع و کامل در جهت نشاط اجتماعی و خارج شدن تمرکز از منطقه بلوار همدان بوده تا بتوانیم به گسترش عدالت اجتماعی کمک کنیم.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای شهر همدان با اشاره به اقدامات خوب در پارک پردیسان گفت: همدان به عنوان قطب گردشگری شایسته نبود که تبلیغات پارک آبی سایر شهرها و استان‌ها که از هم کوچک‌تر هستند در آن وجود داشته باشد و شهروندان ما برای استفاده از پارک آبی از استان خارج شوند.

بادامی‌نجات خاطرنشان کرد: با موافقت شورا در پارک پردیسان برای شهروندان همدانی یک پارک آبی ایجاد خواهد شد و قرارداد با سرمایه‌گذار هم بسته و به زودی در هفته دولت کلنگ این پارک آبی به زمین زده خواهد شد.

وی با بیان در کنار این پارک آبی مجموعه‌های دیگر هم وجود دارد، بیان کرد: به دنبال این هستیم یک مرکز خرید مدرن و بزرگ نیز برای شهروندان ایجاد کنیم و قطعاً با این پروژه‌ها محرک توسعه این منطقه محروم خواهد شد.

وی با اشاره به ایجاد فضاهای تفریحی گفت: برای نخستین‌بار باشگاه سوارکاری توسط شهرداری در حریم شهر در پارک پردیسان ایجاد شده و در فاز بعدی باشگاه پیت بال نیز راه‌انداری خواهد شد.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای شهر همدان عنوان کرد: مدیریت شهرداری منطقه سه همدان به خوبی توانسته یک مجموعه کامل تفریحی گردشگری را ایجاد کند که قطعاً با احداث پارک آبی به عنوان مدرن‌ترین در غرب کشور به جذب گردشگر هم کمک خواهد کرد.

وی با اشاره به سایر پروژه‌های سرمایه‌گذاری در همدان گفت: پروژه باغ ویلا که سرمایه‌گذاران آن ترکیه‌ای هستند در حال توافق بوده که قطعاً یکی از پروژه‌های بزرگ است.

بادامی‌نجات خاطرنشان کرد: همچنین پارک اکباتان، پارک فخرآباد و بازار بزرگ پرندگان از پروژه‌های بی‌نظیر در غرب کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه امروز باید مناطق کم بر خو دار همدان توسعه پیدا کند، گفت: در فاز بعدی به دنبال ایجاد پروژه‌های تفریحی و گردشگری در بلوار آیت‌الله نجفی همدان خواهیم بود.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای شهر همدان افزود: این پروژه‌ها محرک توسعه گردشگری شهر همدان خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ