اولین صحبت‌های شجاع در مورد گل به پرسپولیس!

اقتصاد ایران: شجاع خلیل‌زاده در مورد گل حساس به پرسپولیس صحبت می‌کند.

ورزش سه: شجاع خلیل‌زاده در مورد گل حساس به پرسپولیس صحبت می‌کند.

شجاع خلیل‌زاده با گلی که به ثمر رساند، تیمش را در آستانه پیروزی قرار داد اما ناگهان در آخرین دقایق دروازه این تیم باز شد و گل شجاع به سه امتیاز منجر نشد. نکته جالب در مورد گل شجاع این بود که او برابر تیم سابقش موفق به گلزنی شد. با این حال کاپیتان تراکتور در این بازی نمایش متمایزی را هم در خط دفاعی ارائه کرد و به خصوص در یک صحنه با تکل فوق‌العاده روی پای مهاجم پرسپولیس، مانع از گلزنی در موقعیت تک به تک شد. شجاع حالا در گفتگویی در مورد این گل و اتفاقات جریان بازی صحبت کرده است. این گفتگو را بخوانید:

تیمتان نمایش خوبی داشت اما نتوانستید برنده شوید. 

اول از همه دوست دارم از تک‌تک هوادارانی که برای حمایت از ما به استادیوم آمدند تشکر کنم و بگویم که قدردان تک‌تک آنها هستیم. میدانم که خیلی‌ها پشت در ماندند و تعداد زیادی از هواداران سرپا بازی را نگاه کردند. واقعا شرمنده آنها شدیم چون باید می‌بردیم.

تا آستانه برد هم رفتید. 

بله من نباید بگویم و این را به کارشناسان می‌سپارم اما به نظرم حقمان پیروزی بود. بچه‌ها از جان مایه گذاشتند و تا آخرین لحظه جنگیدند و فکر می‌کنم یکی از بهترین نمایش‌های چند سال اخیر لیگ برتر را از نظر موقعیت دیدیم.

موافقم، برسیم به گلی که زدی. 

سوال را قطع می‌کند: نه در این مورد چیزی نگوییم، کل تیم زحمت کشیدند و من فقط ضربه آخر را زدم پس حرفی نمی‌ماند.

این یکی از مهم‌ترین گل‌های چند سال اخیرت بود، آن هم مقابل تیم سابق. جالب است که مهاجمان تیمتان نتوانستند به گندوز گل بزنند اما تو زدی. 

ممنونم اما لطف خدا و زحمات بچه‌ها بود. خیلی خوشحال می‌شدم اگر این گل منجر به پیروزی می‌شد و اصلا دوست داشتم که بچه‌های دیگر گل می‌زدند و می‌بردیم. دوست دارم یک چیز را هم همین اول فصل بگویم.

بفرمایید. 

ببینید در تیم ما هر کسی گل بزند همه مثل گلزن از ته دل خوشحال می‌شوند. دیدید که نیمکت بعد از گل چطور بود؟ این همدلی تیم ما را نشان می‌دهد و خدا را شکر که همه ما قبل از اینکه بازیکن تیم باشیم، مثل هواداران، تیم را دوست داریم.

درباره خود گل حیف است چیزی نگویی، ما این پرش‌ها و ضربه‌ها را ۷-۸ سال است از تو می‌بینیم. اشتباه نکنم جلوی گسترش فولاد هم همچین گلی زدی. 

بله لیگ چهاردهم با پیراهن تراکتور به گسترش فولاد گل زدم، خوشحالم الان هم در تراکتور هستم و می‌توانم مقابل هوادارانش بازی کنم.

گل به تیم سابق چه حسی داشت؟

باور کنید دیگر این چیزها از ما گذشته. من کاپیتان تراکتور هستم که میلیون‌ها عاشق دارد و به همه هم احترام می‌گذارم، مثل همیشه. همه فکر و ذکرم این است که تراکتور موفق شود، همین.

در مورد هواداران گفتی، خیلی تشویقت کردند. 

واقعا سنگ تمام گذاشتند. برای همه ما سنگ تمام گذاشتند. ما هنوز به استادیوم نیامده بودیم ورزشگاه پر بود! واقعا آنها شایسته بهترین‌ها هستند و باید همه بازی‌ها را به عشقشان ببریم.

این بازی برای بیرانوند، ترابی و اسماعیلی‌فر خیلی خاص بود. 

آنها هم مثل بقیه‌ بچه‌ها از جان مایه گذاشتند و باید به آنها خسته نباشید بگوییم. دیدید که تیم چقدر خوب بازی کرد، این نشان می‌دهد همه تمرکز بچه‌ها روی کارشان است و هیچکسی به حواشی توجهی ندارد. دانیال و مهدی و علی هم عالی بودند و مطمئن باشید بهتر هم می‌شوند.

تراکتور چطور؟ امسال خیلی خوب هستید اما در تبدیل موقعیت به گل…

طبیعی است، تازه اول لیگ است. مطمئن باشید بچه‌ها به شرایط بهتری خواهند رسید اما الان به نظرم نباید روی تیم فشار بگذاریم. در این بازی هم دیدید چند موقعیت داشتیم و بدشانس بودیم که پر گل نبردیم.

شانس قهرمانی لیگ و آسیا دارید؟

شک نکنید ما مدعی همه جام‌ها هستیم اما چرا الان باید در این مورد صحبت کنیم؟ ما که اگر قرار نبود برای جام بجنگیم اصلا وارد مسابقات نمی‌شدیم اما الان خیلی زود است در این باره چیزی بگوییم. باید بازی به بازی پیش برویم و کارمان را انجام بدهیم، قهرمان و این چیزها برای آخر فصل است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ