عملکرد ضعیف دروازه بان یک تیم ملی/ ۲ ضربه در چارچوب یک گل!

اقتصاد ایران: علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال تراکتور در مصاف با پرسپولیس آمار خوبی را از خود به ثبت نرساند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و پرسپولیس در حالی پنج شنبه شب و در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر رو در روی هم قرار گرفتند که به دلیل حضور ۳ بازیکن فصل گذشته پرسپولیس (علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی) در ترکیب تراکتور، حساسیت این بازی دو چندان شده بود.

بیرانوند در مقابل پرسپولیس شب آرامی را سپری کرد و موقعیت‌های چندانی روی دروازه او شکل نگرفت اما با این حال دروازه‌بان شماره یک تیم ملی موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود در مقابل تیم سابق نشد. پرسپولیسی‌ها ۹ بار به سمت دروازه تراکتور شوت شلیک کردند که از این تعداد دو شوت در چارچوب دروازه بود و یکی از آنها هم توسط «ایوب العملود» مدافع مراکشی که برای جانشینی اسماعیلی فر به ترکیب پرسپولیس اضافه شده است، تبدیل به گل شد تا هواداران تراکتور شاهد از دست رفتن پیروزی تیم خود باشند.

با توجه به دعوای حقوقی بین بیرانوند و باشگاه پرسپولیس قطعاً او با انگیزه‌ای دو چندان در این بازی حاضر شد اما نتوانست در دومین هفته متوالی کلین شیت کند و گل بدی را در دقایق پایانی بازی دریافت کرد. در مقابل بیرانوند، «الکسیس گندوز» دروازه بان الجزایری پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و بارها با سیو های خوب خود مانع از گلزنی شاگردان «دراگان اسکوچیچ» شد.

همچنین او توانست در دوئل با بیرانوند هم سربلند از زمین بازی خارج شود و هواداران پرسپولیس در این بازی اصلاً دلشان برای دروازه‌بان سابق تیمشان تنگ نشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ