واکنش بازیکنان سابق پرسپولیس به تساوی تراکتور با سرخپوشان

اقتصاد ایران: بازیکنان تراکتور که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارند از حسرت نبردن در این دیدار صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و پرسپولیس با تساوی یک-یک در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور همراه بود.

دیداری که تقابل بازیکنان پیشین پرسپولیس با شاگردان فعلی خوان کارلوس گاریدو را به همراه داشت.

علیرضا بیرانوند پس از پایان این دیدار گفت: به مردم خوب تبریز تبریک می‌گویم چون امسال تیم خوبی داریم. به بازیکنان خودمان و هواداران تراکتور افتخار می‌کنم. هواداران تراکتور سنگ تمام گذاشتند. دیدار با پرسپولیس به چند دلیل حساس و خاص بود که خودتان می‌دانید. یکی از بهترین بازی‌هایی که تراکتور برابر پرسپولیس انجام داد، امروز بود. مستحق تساوی نبودیم و باید سه، چهار گل می‌زدیم.

بیرانوند در خصوص شایعه محرومیتش در حکم شکایت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اگر قرارداد را فسخ کردم، قانونی بود و مشکلی نداشت. تا الان نیز حکمی اعلام نشده است. امیدوارم زودتر حکم را اعلام کنند تا کسانی که دنبال محرومیتم هستند، دیگر دنبال آن نباشند چون فسخ قراردادم قانونی بوده است. کمیته وضعیت نیز به این موضوع آگاهی دارد.

مهدی ترابی نیز گفت: موقعیت‌های ما تبدیل به گل نشد. بازی بسیار خوبی ارائه کردیم و تماشاگران هم تراکتور را تشویق کردند. امیدوارم هدیه‌ای که هواداران شایستگی آن را دارند، به آنها بدهیم.

شجاع خلیل زاده کاپیتان تراکتور تبریز گفت: هیچ وقت جنین جوی در هیچ استادیومی ندیدم. ما خیلی خوب بازی کردیم. مدیون هواداران هستیم. فقط در نتیجه گیری و گل زدن روز تراکتور نبود.

بیرانوند در واکنش به بحث فشارهایی برای تغییر رأی کمیته وضعیت به سود او گفت: وقتی می‌گویم فسخ قراردادم قانونی بوده یعنی خیالم راحت است و نیازی ندارم کسی به خاطر من فشار بیاورد. امیدوارم هر چه زودتر رأی را اعلام کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ