کاهش ۲۰درصدی تصادفات درون شهری در کردستان

اقتصاد ایران: سنندج_معاون امور عمرانی استاندار کردستان گفت: آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای درون شهری در استان طی سال‌جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد کاهش دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث حبیبی شامگاه پنج شنبه در ششمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان که از اتخاذ تصمیمات یازده گانه برای کاهش ترافیک در استان خبر داد و اظهار کرد: یازده دستور کار بررسی شد تا این تصمیمات مطرح و مصوب شدند.

وی با اشاره به روند قابل قبول کاهش تصادفات درون شهری در کردستان افزود: امسال آمار تصادفات درون شهری و برون شهری در کردستان نسبت به سال قبل کاهش داشته است.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان یادآور شد: براساس آمارهای مطرح شده میزان تصادفات و تلفات جاده‌ای درون شهری ۲۰ درصد نسبت به سال قبل کاهش نشان می‌دهد.

حبیبی تصریح کرد: آمار تصادفات برون شهری استان کردستان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل روند افزایشی داشته و شاهد رشد ۱۰ درصدی تصادفات در این زمینه بوده‌ایم.

وی تصریح کرد: شهرستان بیجار از بالاترین درجه تلفات جاده‌ای برخوردار بوده و نیاز است برنامه‌ریزی لازم برای کاهش این مهم انجام شود.

معاون امور عمرانی استانداری کردستان با بیان اینکه پیشنهادات پلیس راهور در راستای کاهش تصادفات شهر باید مورد توجه باشد، گفت: با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس لازم است کاهش سرعت در داخل شهر در دستور کار قرار گیرد.

حبیبی عنوان کرد: سنگفرش برخی معابر و جابجایی سرویس‌های درون شهری لازمه کاهش تصادفات و ترافیک داخل شهر بویژه در آستانه بازگشایی مدارس است.

وی برگزاری جلسه شورای ترافیک استان بصورت ماهانه را مورد تاکید قرار داد و گفت: این جلسه از مهمترین جلسات استان است که موارد مطرح شده در آن نیاز به دقت و بررسی کارشناسی دارد.

معاون امور عمرانی استاندار کردستان اضافه کرد: توجه به بحث گردشگری و دسترسی به برخی اماکن پرتردد از جمله کمربندی آبیدر نیز باید در برنامه‌های کاهش ترافیک این جلسه مورد توجه باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ