مدیران با حضور در نقاط مختلف استان بوشهر به مردم گزارش می‌دهند

اقتصاد ایران: بوشهر-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت:در هفته دولت استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور درجایگاه نماز جمعه ۲۵ شهر استان سخنرانی و اقدامات شاخص را اطلاع‌رسانی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات پنج شنبه شب در جمع خبرنگاران با اشاره به به اینکه برای هفته دولت برنامه‌های ویژه‌ای تدوین شده است اظهار داشت: در این هفته علاوه بر افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح‌ها، برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی تدارک دیده شده است.

وی از حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در جایگاه‌های نماز جمعه سراسر استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در آغاز هفته دولت استاندار بوشهر با حضور در جایگاه نماز جمعه مرکز استان در جمع نمازگزاران سخنرانی می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر در جایگاه نماز جمعه برازجان تصریح کرد: در همین راستا مدیرکل سیاسی، امنیتی و تقسیمات کشوری در جمع نمازگزاران خورموج به مناسبت هفته دولت سخنرانی خواهد کرد.

وی سخنرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در جمع نمازگزاران جمعه بندر دیر و معاون هماهنگی امور اقتصادی در جایگاه نماز جمعه گناوه را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در کنگان، مدیرکل دفتر بانوان و خانواده استانداری در عالیشهر، مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی در کاکی در بین نمازگزاران جمعه به مناسبت هفته دولت سخنرانی می‌کند.

وی بیان کرد: در همین راستا در بندر سیراف، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب، در بندر ریگ مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال، در شبانکاره مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای، آبپخش مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در وحدتیه رئیس دانشگاه خلیج فارس سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این شهرها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: مدیرکل آموزش و پرورش استان در دیلم، مدیرکل نوسازی و توسعه مدارس در اهرم، مدیرکل ورزش و جوانان در جم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه در چغادک سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه تعیین شده است.

پورات با بیان اینکه مدیر کل راه و شهرسازی سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه عسلویه است گفت: در خارگ بخشدار این جزیره، در بندر امام حسن مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، در سعدآباد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر این هفته در جمع نمازگزاران جمعه سخنرانی می‌کنند.

وی سخنران جمعه این هفته در جمع مردم دلوار را مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر اعلام و بیان کرد: مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه آبدان، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سخنران جایگاه نماز جمعه دالکی و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر سخنران ویژه شهر بردخون قبل از خطبه‌های نماز جمعه تعیین شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ