بابت از دست رفتن برد ناراحتم

اقتصاد ایران: تبریز-دراگان اسکوچیچ سرمربی تراکتور گفت: این تازه شروع لیگ است و من هم بابت از دست رفتن برد ناراحتم.

به گزارش خبرگزاری مهر، دراگان اسکوچیچ، سرمربی تراکتور بعد از بازی حساس برابر پرسپولیس و از دست رفتن پیروزی تیمش در کنفرانس خبری حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

دراگان اسکوچیچ در ابتدا درباره شرایط این بازی و تساوی تیمش در لحظات پایانی گفت: مسلماً بعد از این بازی که از تیمم دیدم نمی‌توانم بگویم از نتیجه راضی هستم اما اینکه باعث افتخارم است این است که بازیکنانم همه چیز را در زمین گذاشتند. مدت‌ها بود در فوتبال ایران ندیده بودم که تیمی از بالا به این شکل پرس کند. این تازه شروع لیگ است و من هم بابت از دست رفتن برد ناراحتم. از هواداران ممنونم بابت این حضور اما ناراحتم که با خوشحالی بدرقه نکردیم.

او در مورد باز شدن دروازه تراکتور در دقایق پایانی گفت: گل ساده‌ای خوردیم و هواداران اما دیدند که این تیم نوید تیمی قدرتمند در ادامه لیگ را می‌دهد و من هم ناراحتم بابت از دست رفتن پیروزی.

وی با بیان اینکه فوتبال خالی از اتفاقات نیست، گفت: یادمان نرود در مقابلِ پرسپولیس بازی می‌کردیم که تیم قدرتمندی است و با کوچک‌ترین اشتباه مجازاتمان می‌کند. امروز بازیکنان زحمت کشیده، پرس کردند و با ابتکار عمل بازی را در دست گرفتند. یک لحظه اشتباه کردیم و تمرکز تیم از دست رفت. به این تیم و بازیکنان افتخار می‌کنم.

سرمربی تراکتور در خصوص اینکه آیا تیم به جذب مهاجم نیاز دارد؟ بیان کرد: دروازه‌بان حریف توپ‌های زیادی مهار کرد و عملکرد خیره‌کننده داشت. شوت‌های در چارچوب زیادی داشتیم و برای من خلق موقعیت مهم است که نشان می‌دهد فوتبال رو به جلویی ارائه دادیم. به نظرم خلق موقعیت از به ثمر رسیدن آن مهم‌تر است. اتفاقات فوتبال است و امروز شانس با ما یار نبود. روی نیمکت مهاجمان آماده‌ای مثل مهدی عبدی داشتیم که فرصت بازی پیدا نکرد. اگر ما آن گل را دریافت نمی‌کردیم، این سوال مطرح نمی‌شد. من هم دوست داشتم با پیروزی زمین را ترک کنیم. عملکرد تراکتور جایی برای انتقاد باقی نگذاشت و من هم پشت بازیکنانم هستم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ