همه فکر می کردند ما می‌بازیم

اقتصاد ایران: تبریز-کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس گفت: همه فکر می کردند ما می‌بازیم ولی نتیجه را تغییر دادیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، کارلوس گاریدو سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از دیدار برابر تراکتور گفت: قسمت مثبت این مسابقه بازگشت ما به بازی بود آنهم در زمانیکه همه فکر می‌کردند ما می‌بازیم.

وی ادامه داد: همیشه دوست داریم ببریم.

وی با بیان اینکه تراکتور ۱۰ دقیقه اول نیمه دوم را کنترل کرده بود، اظهار داشت: این تیم حملات بیشتری روی دروازه ما داشت و گاهی خارج از بازی بودیم. یارگیری خوبی در صحنه گل تراکتور نداشتیم و هنگامی که تیمی گل می‌خورد، لحظات سختی را سپری می‌کند. سپس سروش رفیعی اخراج شد. قسمت مهم و مثبت کار این بود که با این شرایط همه فکر می‌کردند می‌بازیم، اما کار خیلی خوبی انجام دادیم.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه توانایی بازگشت را به شاگردانش القا کرد، گفت: چهار مهاجم یعنی ارونوف، علیپور، احمدزاده و سعید صادقی را در زمین داشتیم و می‌توانستیم به گل برسیم. پورعلی‌گنجی را که در ضربات ایستگاهی یک بازیکن مهم است و فکر می‌کردیم حرکت مثبتی در این ضربات خواهیم داشت، به زمین آوردیم.

گاریدو با تمجید از گلزن پرسپولیس خاطرنشان کرد: ایوب العملود که سرزن خوبی است، روی یک ضربه کرنر گل تساوی را زد. این اتفاق، ما را به‌خاطر سختی که همه داخل بازی حس کردند و نیز اخراج یک بازیکن راضی نگه می‌دارد. همیشه دوست داریم پیروز شویم، اما وقتی در مسابقه این‌چنینی نمی‌توانیم پیروز شویم، یعنی باید روحیه جنگندگی تیم را تقویت کنیم. این حس را تقویت کردیم و تیم تا لحظه آخر جنگید.

وی با بیان اینکه حس جنگندگی شاگردانش به‌خاطر پوشیدن پیراهن پرسپولیس است، تصریح کرد: بازیکنان با روحیه‌ای که دارند، تا آخرین لحظه می‌جنگند. نکته مثبت درباره تیم این است که در لحظات سخت عکس‌العمل نشان دادند؛ قسمت مثبت کار همین است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا از کسب تساوی رضایت دارد یا خیر، گفت: همیشه به دنبال پیروزی هستیم و می‌توانستیم شش امتیاز در این دو هفته بگیریم. در بازی قبلی باید سه امتیاز می‌گرفتیم و باید بیشتر تلاش می‌کردیم. از کسب دو امتیاز در دو هفته اخیر راضی نیستم و باید حداقل چهار امتیاز می‌گرفتیم. دیدار با تراکتور فضای متفاوتی نسبت به هفته قبل داشت و کاملاً رقابتی بود.

گاریدو با اشاره به اهمیت حضور هواداران تراکتور در ورزشگاه اظهار داشت: حریف در این فضا گاهی کار کوچکی انجام می‌دهد که بزرگ جلوه داده می‌شود. ما هم کارهایی می‌کنیم که جلوه داده نمی‌شود. گاهی یک توپ در محوطه جریمه خودمان از دست می‌دهیم و سناریویی درست می‌شود که انگار اتفاق بزرگی افتاده است. هواداران عاملی هستند که در کل جهان بر یک بازی تأثیر می‌گذارند.

وی با بیان اینکه پرسپولیسی‌ها باید نقاط ضعف خود را برطرف کنند، خاطرنشان کرد: اگر همه چیز در دو هفته عالی می‌شد، دیگر برای کارمان ارزش قائل نمی‌شدیم. ترکیب تیم در حال تقویت است و بازیکنان به تیم اضافه می‌شوند. امروز هم رقابت کردیم و به‌خاطر این رقابت به تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم. دوست داریم پیروز شویم و اشتباهات بازی امروز را تحلیل و تصحیح می‌کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ