بادامکی: بابت رضایت‌نامه قلی‌زاده دچار مشکل شده‌ایم

اقتصاد ایران: معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت که برای دریافت رضایت‌نامه علی قلی‌زاده با باشگاه لخ پوزنان لهستان دچار مشکل شده‌اند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حسین بادامکی بعد از تساوی یک - یک پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته دوم لیگ برتر، گفت: در نیمه اول بیشتر سعی کردیم بازی را کنترل کنیم. در نیمه دوم روی غافلگیری دروازه ما باز شد؛ اما خداراشکر پرسپولیس دوباره شخصیت خودش را نشان داد و با اینکه 10 نفره شدیم، خیلی خوب به بازی برگشتیم و در خانه تراکتور که بازیکنان خوب زیادی دارد یک امتیاز گرفتیم.

وی در مورد اعتراض اعضای تیم پرسپولیس به صحنه قبل از گل تراکتور، عنوان کرد: من چون پشت دروازه بودم صحنه را کامل ندیدم  و نمی‌توانم قضاوتی داشته باشم. بچه‌ها نزدیک به صحنه بودند و می‌توانند قضاوت بهتری داشته باشند.

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد اعتراض تیم‌ها به سهمیه مجاز بازیکنان روی نیمکت تصریح کرد: نه تنها ما بلکه بقیه تیم‌ها این اعتراض را دارند. خوب است که فضا را برای بازیکنان جوان باز کنیم ولی با توجه به اینکه 20 بازیکن بزرگسال و 8 سهمیه زیر 23 سال هستند و از تعداد 28 بازیکن تنها 18 نفر اجازه حضور روی نیمکت را دارند، کمی اجحاف صورت می‌گیرد به خصوص در حق بازیکنان زیر 23 سال و جوان که فضای کمتری برای بازی پیدا می‌کنند. فکر می‌کنم باید سهمیه بزرگسال را افزایش بدهند و حالا تعداد سهمیه‌ها 2+9 شود. چه اشکالی دارد؟

بادامکی درباره نیاز پرسپولیس برای جذب بازیکنان بزرگ‌تر به ویژه در خط حمله، گفت: همه بازیکنان ما نفرات بزرگی است. در این جو و مقابل این بازیکنان اگر بخواهید 10 نفره به مسابقه برگردید و نتیجه یک بر صفر را مساوی کنید، شرایط خیلی سختی است و نشان دادیم در هر حالتی می‌توانیم به بازی برگردیم. ما نیازمند تقویت هستیم و باشگاه هم به دنبال این قضیه است که بتوانیم بازیکن باکیفیتی اضافه کنیم. امیدواریم بتوانیم آن چیزی که هواداران انتظار دارند را برآورده کنیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم راجع‌به آخرین وضعیت مذاکره پرسپولیس با علی قلی‌زاده گفت: برای بحث دریافت رضایت‌نامه این بازیکن دچار مشکل شده‌ایم.

«چرا این مشکلات فقط برای پرسپولیس وجود دارد.استقلال، تراکتور یا سپاهان دست روی هر بازیکنی می‌گذارند به راحتی او را جذب می‌کنند.» معاون باشگاه پرسپولیس در واکنش به این سوال تاکید کرد: من چنین چیزی ندیدم. این نظر شماست. وقتی بازیکنی با باشگاهی قرارداد دارد زمان مذاکره طولانی‌تر می‌شود و هزار اتفاق در این میان و حین مذاکره می‌افتد. خیلی دوست داریم قلی‌زاده را جذب کنیم و خود بازیکن هم به این موضوع علاقه دارد اما باشگاهش با توجه به بازی هفته گذشته‌، گفته یک مقداری صبر و تحمل کنید. وقتی پای باشگاهش وسط باشد و بخواهد تصمیم‌گیری کند، کار سخت می‌شود.

«مهدی  آذربایجانی مدیرعامل سپاهان گفته یکی از تیم‌ها مقابل خواسته سه تیم آسیایی ایران ایستاده و اجازه افزایش سقف قرارداد را نمی‌دهد. مظفری‌زاده سرپرست مدیرعاملی تراکتور هم موافقت خود را با افزایش سقف قرارداد اعلام کرده است.» بادامکی در پاسخ به این جمله خبرنگار گفت: تیم‌هایی که گفتید اصلاً نباید مشکلی برای افزایش سقف قرارداد داشته باشند چون از روز اول آن چیزی که فدراسیون و سازمان لیگ به عنوان قانون اعلام کرده را انجام ندادند و رعایت نکردند. آنها با این حرف‌ها می‌خواهند فشار را روی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال افزایش دهند تا میزان سقف قرارداد را بالا ببرند. اگر اینطور بود از روز اول اصلاً قانون سقف قرارداد نمی‌گذاشتند تا تیم‌ها به مشکل نخورند. ما هم از خدایمان بود اینطوری باشد.  اگر تیمی این قانون را رعایت نکرده، مشکل خودش است!

وی در مورد اظهار نظر بیرانوند که فسخ خود با پرسپولیس را قانونی دانسته بود، گفت: این نظر ایشان است. ما شکایت کردیم و تا آخر این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد مشکل محل میزبانی باشگاه پرسپولیس، تصریح کرد:  اتمسفری که ما اینجا در تبریز دیدیم در ورزشگاه آزادی خیلی بهتر آن را می‌توانیم داشته باشیم. بعضی چیزها خارج از دست و توان باشگاه است. در هفته اول به نظرم میهمان بودیم، این هفته هم میهمان هستیم و بازی هفته بعدمان هم مشخص نیست که در کدام ورزشگاه برگزار می‌شود. این هم  از بدشانسی‌های تیم ما است. در حال تلاش هستیم تا بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ