استقلال در زمین تکراری به دنبال افزایش فاصله با پرسپولیس

اقتصاد ایران: پرونده هفته دوم لیگ برتر فوتبال با حضور دوباره استقلال در شهر قزوین و برگزاری سه دیدار دیگر بسته خواهد شد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال، امروز (جمعه) 4 دیدار در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که در مهم‌ترین بازی، استقلال در قزوین به مصاف ملوان انزلی می‌رود.

نگاهی به چهار بازی امروز خواهیم داشت.

ذوب‌آهن - هوادار

شاگردان محمد ربیعی در هفته اول پرسپولیس را متوقف کردند و امروز با انگیزه بیشتری به میدان می‌روند. ذوب‌آهنی‌ها به دلیل در پیش بودن بازی تیم ملی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان بازی خانگی‌شان را در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می‌کنند. هوادار با مهدی رحمتی در نخستین گام شکست خورد و در ورزشگاهی به مصاف ذوب‌آهن می‌رود که یادآور نخستین روزهای مربیگری مهدی رحمتی در پدیده و شهرخودرو است.

چادرملو - شمس‌آذر

نماینده اردکان یزد که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده لیگ را با شکست برابر سپاهان آغاز کرد. یزدی‌ها به دلیل نداشتن ورزشگاه استاندارد باید در ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران به مصاف حریف خود بروند. چادرملو امیدوار است که اولین امتیاز لیگ‌ برتری‌اش را برابر شمس‌آذر بگیرد. شاگردان سعید دقیقی نیز هفته قبل برابر استقلال با سیستم کمک داور ویدئویی شکست خوردند و برای اینکه دومین شکست را متحمل نشوند، تلاش می‌کنند با امتیاز از زمین خارج شوند.

خیبر - سپاهان

خیبر خرم آباد که با قهرمانی لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرد، در هفته نخست لیگ سه امتیاز شیرین گرفت و حالا در ورزشگاه خانگی در حضور هواداران‌ میزبان تیم پرمهره سپاهان خواهد بود. شاگردان رضا مهاجری در صورت کسب امتیاز در این بازی کار بزرگی خواهند کرد.

سپاهان لیگ را با شکست دیگر تیم تازه صعود کرده چادرملو آغاز کرده و دنبال ادامه روند خود است. ژوزه مورایس از نبود بازیکنانش به دلیل رعایت سقف قرارداد ناراحت است. آنها امروز نفراتی مثل مهدی لیموچی را نخواهند داشت.

استقلال - ملوان

استقلال به دلیل آماده نبودن ورزشگاه‌های تهران برای دومین هفته به قزوین رفته است. استقلالی‌ها امیدوار بودند بازی در ورزشگاه شهدای شهر قدس برگزار شود اما سازمان لیگ اعلام کرد این ورزشگاه نمی‌تواند پذیرای هواداران باشد. این مسئله با واکنش باشگاه استقلال روبه‌رو شد و آنها علیه سازمان لیگ موضع گرفتند. جواد نکونام نیز اعلام کرد نگران شرایط آب‌وهوایی و وزش باد در قزوین است. با اعلام سرمربی استقلال، زیکلیچ و ابوالفضل جلالی مصدوم هستند، گوستاو بلانکو هنوز قراردادی ندارد و مهرداد محمدی نیز محروم است. شاید در این بازی، برای نخستین بار از کاکوتا و اندونگ دو خرید خارجی استقلال رونمایی شود.

شاگردان نکونام هفته نخست را با پیروزی برابر شمس آذر پشت سر گذاشته‌اند و امیدوارند با توجه به توقف پرسپولیس برابر تراکتور، فاصله‌شان را با رقیب سنتی بیشتر کنند. ملوان هم با مازیار زارع در انزلی شروع خوبی داشت و تیم گل‌گهر سیرجان را با هدایت سرمربی سابق‌شان یعنی مهدی تارتار شکست داد و با انگیزه دو چندان گام به میدان می‌گذارد.

برنامه بازی‌های امروز به شرح زیر است:

جمعه 2 شهریور

ذوب‌آهن- هوادار، ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد ساعت: 19:15

چادرملو اردکان- شمس آذر قزوین، ورزشگاه شهدای شهر قدس ساعت: 19:30

خیبر خرم آباد- سپاهان، ورزشگاه تختی خرم آباد ساعت: 19:30

استقلال- ملوان، ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ساعت: 19:30

نتایج بازی‌های روز گذشته:

تراکتور یک - پرسپولیس یک
فولاد خوزستان صفر - مس رفسنجان صفر
آلومینیوم اراک یک - نساجی مازندران یک
گل‌گهر سیرجان 2 - استقلال خوزستان صفر


انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ