۲۱ پروژه شاخص در بخش شبانکاره به بهره‌برداری می‌رسد

اقتصاد ایران: بوشهر- بخشدار شبانکاره از افتتاح ۲۱ پروژه شاخص در این بخش طی هفته دولت خبر داد و گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۲۶ میلیارد تومان در حوزه های مختلف است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم حسینی پنج شنبه شب در نشست شورای اداری در بخش شبانکاره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهید خدمت شهید رئیسی و هفته دولت گفت: شهیدان رجایی و باهنر آن دو یار دیرین و هم سنگر، با وفاداری بر عهد و پیمان خویش و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تشکیل دولت مکتبی، در دوران کوتاه اما پربرکت خدمت خود، تلاش وافری کردند تا با رفع محرومیت و استضعاف و تبعیض و بی‌عدالتی، سعادتمندی را برای ملت خویش به ارمغان آوردند و سرانجام با خیانت منافقین کوردل تحت حمایت استکبار جهانی به شهادت رسیدند.

بخشدار شبانکاره اظهار داشت: شایسته است با تأسی به این دو اسوه علم و تقوا، ایمان و خدمت خالصانه و با الهام از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و پشتوانه عظیم مردمی، ضمن خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، با عزمی راسخ در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و رفاه و سربلندی مردم شریف کشورمان تلاش کنیم.

حسینی هفته دولت را فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای دولت دانست و افزود: هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت به مردم است و یقیناً انعکاس واقعی و کامل این دستاوردها باعث امیدآفرینی در بین آحاد مردم خواهد شد.

بخشدار شبانکاره از افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های هفته دولت با حضور فرماندار شهرستان دشتستان در روز شنبه خبر داد و افزود: در ۲ سال گذشته سعی شده است تا پروژه‌ها بر اساس اولویت و نیازسنجی پیگیری شود و افتتاح ۲۱ پروژه شاخص در بخش شبانکاره (دستگاه اجرایی، شهرداری و دهیاری‌ها) در راستای تأمین و ایجاد زیر ساخت‌های بخش، در این هفته قابل بهره برداری است.

حسینی افزود: این پروژه‌ها با اعتبار ۱۲۶ میلیارد تومان شامل پروژه‌های شهری، روستایی، آموزشی، تعریض، بهسازی و روشنایی جاده‌ها، کشاورزی، آموزشی‌، ورزشی، مسکن مددجویان و … است.

در ابتدای این نشست امام جمعه شبانکاره به مناسبت روز جهانی مسجد، با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار داشت: کلمه مسجد حدود ۲۸ مورد در قرآن ذکرشده همچنین درباره اهمیت بنای مسجد احادیث فراوانی وجود دارد که اهمیت فوق العاده این کار را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام محمد پردل بیان داشت: مسجد مکان تبلیغ و ارشاد و هدایت مردم و عرضه کردن قوانین الهی و آشنا نمودن مردم با آن است، پایگاه اجتماع مردم و زمینه ساز ایجاد وحدت است.

همکاری و مشارکت همه سازمان‌ها و نهادها خصوصاً شهرداری و دهیاری‌ها در مقابله با پشه آئدس، بررسی علل قطعی برق در روزهای گذشته، و صرفه جویی برای عبور بدون خاموشی از پیک مصرف که همکاری مردم و برنامه ریزی تمامی دستگاه‌ها لازم است، همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی، شهردار و دهیاران با آموزش و پرورش برای اجرایی شدن پروژه مهر در سال تحصیلی جدید و بازگشایی شکوهمند مدارس از جمله دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ