۳.۵ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در مهاباد افتتاح شد

اقتصاد ایران: ارومیه - سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از افتتاح ۳.۵ کیلومتر از کریدور بزرگراهی غرب کشور در مهاباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول عطایی عصر پنجشنبه در بازدید استاندار آذربایجان غربی از طرح‌های عمرانی مهاباد اظهار کرد: ۳.۵ کیلومتر از محور دارلک- مهاباد از مسیرهای بزرگراهی غرب کشور با اعتبار ۴,۴۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همچنین استاندار آذربایجان غربی از بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد که در زیربنای ۴۰ هزار مترمربع با دو محدوده شش طبقه و دو محدوده سه طبقه در حال احداث است بازدید کرد.

بازدید از بیمارستان ۶۴ تختخوابی تأمین اجتماعی مهاباد، بازدید از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن ۳۰۰ واحدی مکریان مهاباد، بازدید از روند احداث و تکمیل مدرسه ۱۲ کلاسه خضرزاده مهاباد از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه استاندار آذربایجان غربی به مهاباد بود.

بیمارستان ۶۴ تختخوابی تأمین اجتماعی مهاباد در زمینی به مساحت ۱۵ هزار مترمربع احداث می‌شود و با اتمام آن، کمک شایانی به خدمات درمانی افراد تحت پوشش بیمه درمانی تأمین اجتماعی خواهد شد.

مدرسه خضرزاده جزو مصوبات محرومیت‌زدایی استان در ۱۲ کلاس و هزار و ۵۹۰ متر مربع زیربنا در سه طبقه از محل اعتبارات سازمان ملی زمین و مسکن در جهت محرومیت‌زدایی سکونتگاه‌های غیررسمی شهر مهاباد در محله پشت تپ احداث شده است.

همچنین با حضور استاندار آذربایجان‌غربی سالن ورزشی تیراندازی مهاباد و اولین سالن تخصصی جنوب استان به بهره برداری رسید.

این پروژه که جزو طرح‌های نیمه‌تمام بود با پیگیری‌هایی که صورت گرفت با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

استاندار آذربایجان غربی گلخانه هیدروپونیک سبزی و صیفی در مهاباد در ۱۰ هزار متر مربع مساحت و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار را نیز افتتاح کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ