بیرانوند: شک نکنید که تبرئه می‌شوم

اقتصاد ایران: علیرضا بیرانوند بار دیگر اعلام کرد فسخ قرارداد او با پرسپولیس قانونی بوده و قطعا محروم نخواهد شد.

ورزش سه: علیرضا بیرانوند بار دیگر اعلام کرد فسخ قرارداد او با پرسپولیس قانونی بوده و قطعا محروم نخواهد شد.

علیرضا بیرانوند امروز در ترکیب تراکتور برابر تیم سابق خود، پرسپولیس، به میدان رفت اما موفق نشد دروازه خود را بسته نگه دارد و یک گل دریافت کرد. بیرانوند پس از پایان این مسابقه که با تساوی ۱-۱ به پایان رسید، در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: به مردم خوب تبریز تبریک می‌گویم. واقعا امسال تیم خوبی داریم. متاسفانه حیف شد. من به این بازیکنان و تیمی که امسال جمع شدیم و هواداران تراکتور افتخار می‌کنم که امروز سنگ تمام گذاشتند.

وی افزود: دیدید که هواداران بعد از بازی چقدر از بچه‌ها راضی بودند و این وظیفه ما را برای هفته بعد سنگین‌تر می‌شود. این بازی شرایط خاص خودش را داشت و به چند دلیل بازی خیلی حساسی بود، ولی به نظرم یکی از بهترین بازی‌های بود که تراکتور مقابل تیم‌های خوب پرسپولیس انجام داده است، امروز بود. لیاقت مل مساوی نبود و باید می‌بردیم و حداقل ۳-۴ گل می‌زدیم، ولی بازی است و همه چیز را باید به فال نیک بگیریم. این بازی برای ما و هواداران تمام شد.

بیرانوند با اشاره به تشویق‌های هواداران عنوان کرد: یک چیزی که ما را خوشحال کرد این بود که هواداران بعد از بازی از سبک بازی و اینکه تیم دنبال گلزنی بود خوشحال بودند. متاسفانه نشد. گاهی اوقات هم هر چقدر بزنی توپ گل نمی‌شود. انشاالله هفته‌های بعد بتوانیم پیروز شویم.

دروازه‌بان تراکتور در خصوص تشویق‌های هواداران گفت: من دستبوس تک تک هواداران هستم. واقعا من را شرمنده خودشان کردند. واقعا امروز نه تنها من، بلکه همه بچه‌ها لذت بردند. یار دوازدهم را کنار خودمان حس کردیم و احساس کردیم ۱۲ نفر هستیم که بازی می‌کنیم. این باعث افتخار تیم تراکتور است که مردم انقدر عاشقانه تشویقش می‌کنند. خواهشم از مردم تبریز این است که  همه بازی‌ها را مثل بازی‌های بزرگ ببینند. مطمئنم همینطور ادامه می‌دهند، چون با شرایطی که امروز دیدند می‌دانند که تیم ما روز به روز پیشرف می‌کند. ما هفته بعد با هوادار بازی دارم و سپس بازی‌های آسیایی داریم و پس از آن هم با ذوب‌آهن داریم. من دوست دارم بازی‌هایی مثل ذوب‌آهن را هم مثل بازی امروز استادیوم را پر ببینم. مطمئنم این اتفاق میفتد و افتخار می‌کنم که چنین هوادارانی داریم.

بیرانوند در واکنش به به اینکه با وجود شایعاتی که در خصوص پرونده‌اش وجود داشت، با تمرکز بالایی بازی کرد، گفت: من قراردادم را صد درصد قانونی فسخ کردم و هیچ مشکلی نداشتم. هیچ مشکلی نداشتم ولی تا الان هیچ حکمی را اعلام نکرده‌اند. امیدوارم هر چه زودتر اعلام کنند تا کسانی که دنبال این هستند که اتفاقی بیفتد، دیگر دنبال این موضوع نباشند. تا جایی که می‌دانم مطمئن هستم که صد درصد فسخم قانونی بوده و فکر می‌کنم تعیین وضعیت هم آگاه است.

او در واکنش به شایعاتی که در خصوص ایجاد فشار برای صدور رای سودش وجود دارد، گفت: نه، نه. وقتی می‌گویم فسخ من قانونی است یعنی خیالم راحت است و نیازی به کسی ندارم که فشار بیاورد. امیدوارم اتفاقی بیفتد که هر چه زودتر رای را اعلام کنند.

بیرانوند: شک نکنید که تبرئه می‌شوم

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ