گل ساده ای خوردیم/ از نتیجه بازی با پرسپولیس راضی نیستم

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: از نتیجه تساوی با پرسپولیس راضی نیستم

به گزارش خبرنگار مهر، دراگان اسکوجیچ پس از تساوی یک - یک پرسپولیس گفت با عملکردی که از تیم دیدم نمی‌توانم بگویم از نتیجه بازی راضی هستم. چیزی که باعث افتخارم است عملکرد بازیکنانم است که هر چه داشتند در زمین مایه گذاشتند. تیم ما خیلی خوب فشار آورد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز افزود: به یاد ندارم در لیگ ایران چنین عملکردی در زمین توسط یک تیم دیده باشیم.

او درباره از دست دادن موقعیت‌های گلزنی توسط بازیکنان تراکتور تصریح کرد: من هم مثل بازیکنان به دلیل از دست رفتن موقعیت‌ها ناراحتم. به بازیکنانم گفتم انرژی زیادی که با هواداران ساختیم خیلی خوب بود و از این بابت خیلی خوب بود.

او درباره گلی که این تیم خورد یادآور شد: گلی که دریافت کردیم خیلی ساده بود که نمی‌توانم چیزی درباره آن بگویم.

سرمربی تراکتور در مورد عملکرد تیمش با وجود ۱۰ نفره شدن پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیمی قوی است و اگر از ما کوچک‌ترین اشتباهی سر بزند ما را تنبیه می‌کند. چیزی که برای من ارزشمندتر بود همین بود که بازیکنانم خیلی کار کردند و ابتکار عمل به خرج دادند و مسلما وقتی تمرکز تیم در بازی از دست برود چنین مجازاتی هم امکان دارد رقم بخورد. مجددا جا دارد که بگویم به این تیم و به این بازیکنان افتخار می‌کنم.

او در پاسخ به انتقادی درخصوص نبود مهاجم ششدانگ در تراکتور تصریح کرد: دروازه‌بان حریف (گندوز) چند توپ گرفت؟! او عملکرد خیره کننده‌ای داشت. برای من مهم بود که موقعیت خلق کردیم. تعداد شوت‌هایی که زدیم نشان دهنده فوتبال رو به جلوی ماست و خلق کردن موقعیت‌ها از به ثمر نشستن آن مهم‌تر است، چرا که فوتبال گاهی شانس با شما یار است و برخی مواقع نه. روی نیمکت بازیکنانی مثل مهدی عبدی داریم که کمک کند ولی امروز فرصت به او نرسید.

‌وی ادامه داد: اگر گل نمی‌خوردیم این سوال مطرح نمی‌شد. دل من هم می‌خواست بازی را ببریم اما این اتفاق نیفتاد. این تیم جایی برای انتقاد از خودش نگذاشته و من پشت این بازیکنان هستم. با توجه به قوانین دست و پا گیری که برای جذب بازیکن وجود دارد و محدودیت‌ها و سقف قراردادهایی که برای تیم‌ها تعریف شده جذب بازیکن در این مقطع کار ساده‌ای نیست. اگر بازیکنی پیدا شود که به تیم کمک کند، استقبال می‌کنیم. آقای زنوزی همه تلاشش را می‌کند و آزادی عمل را در اختیار من گذاشته است ولی بازیکنی می‌خریم که با کیفیت باشد. اینکه صرفا دنبال خرید برویم انتخاب من نخواهد بود.

اسکوچیچ درباره تأثیر تأخیر حضورش در تمرینات پیش فصل تراکتور تاکید کرد: با اشاره به زمان انتخابش به عنوان سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: اگر زودتر می‌آمدم زمان بیشتری داشتم می‌توانستم تیم بهتری بسازم. گرفتن مهاجم چیزی شبیه خرید هیجانی است که سه روز خوشحال باشیم و سپس ببینم خرید بی‌ثمری بوده است. مالک باشگاه آزادی عمل را در اختیار من گذاشته و بازیکنی که ارزش کمک کردن داشته باشد، می‌گیریم. اگر بازی را دوباره ببینید تنها مهاجم ما در موقعیت گل نبود و همه بازیکنان در پست‌های مختلف در موقعیت گل قرار گرفتند.

اسکوچیچ درباره استفاده از سیستم داور ویدوئویی در فوتبال ایران خاطرنسان کرد: قطعا خوب است چون در دنیا یک مسئله عادی است. خیلی وقت است در دنیا از این سیستم استفاده می‌شود. این سیستم به داور کمک می‌کند اما حس می‌کنم قضاوت‌های سلیقه‌ای می‌تواند در VAR هم باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ