نتیجه مساوی برای ما خوب شد/ جو استادیوم خیلی خوب بود

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شرایطی که در بازی با تراکتور به وحود آمد از نتیجه مساوی راضی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری پس از تساوی پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز گفت: بازی را خوب شروع کردیم و شخصیت خودمان را نشان دادیم. برای برد وارد زمین شدیم و یکی دو فرصت داشتیم که گل شود.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد دو تیم در نیمه دوم گفت: در نیمه دوم تراکتور بازی را کنترل کرد و بیشتر روی دروازه ما حمله کرد. ما روی یک ضربه ایستگاهی گل دریافت کردیم چون جاگیری خوبی انجام ندادیم.

او ادامه داد: وقتی تیمی گل می‌خورد لحظات سختی را دنبال می‌کند و پس از آن هم سروش رفیعی اخراج شد. وقتی یک بر صفر عقب بودیم و یک بازیکن کم داشتیم همه فکر می‌کردند بازی را می‌بازیم اما به تیم القا کردیم که می‌توانیم برگردیم.

او درباره ایجاد تغییرات در ترکیب تیم ادامه داد: چهار مهاجم داشتیم و با وجود اینکه یک گل خورده بودیم می‌توانستیم گل بزنیم. مرتضی پورعلی‌گنجی را وارد کردیم تا از ضربات ایستگاهی استفاده کنیم. این مساوی ما را راضی نگه می‌دارد چون شرایط سختی در بازی داشتیم. تیم ما تا آخرین لحظه جنگید چون پیراهن پرسپولیس بر تن است.

وی در ادامه گفت: نتیجه‌ای که دوست داریم برد است اما اگر دو بازی آخر را بررسی کنید متوجه می‌شوید عملکرد بدی نداشتیم. ما رقابت کردیم و تلاش کردیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم. گاهی حریف کاری انجام می‌دهد که بزرگ جلوه داده می‌شود اما کارهای ما دیده نمی‌شود. باید بپذیریم که فشار هواداران تأثیرگذار است. باید در برخی جاها خودمان را تقویت کنیم. بازیکنان اضافه می‌شوند و در تیم جا می‌افتند. به تیمم تبریک می‌گویم که خوب رقابت کردند. در سخت‌ترین لحظات یک بازی را برگرداندیم.

وی درباره تشویق پرشور هواداران تراکتور افزود: در استادیوم جو خوبی را شاهد بودیم و خوب است فوتبال در این شرایط بازی شود. در بخش‌هایی از بازی خوب عمل نکردیم اما در بخش‌هایی خوب کار کردیم. آن چیزی که مهم است کسب نتیجه است. تراکتور روی ضربه ایستگاهی به گل رسید، ما هم روی ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم. وقتی در این جو بازی می‌کنید سه برابر باید بجنگید. دو تیم بزرگ، فشار زیاد و تنش زیاد وجود داشت. گاهی مواقع تیم حریف بهتر بود و گاهی هم تیم ما بهتر بود.

او در انتقاد از عدم میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران خاطرنشان کرد: شما ترجیح می‌دهید تیمتان خارج از خانه بازی کند یا در خانه با حضور هواداران؟ من ترجیح می‌دهم در خانه با حضور هواداران بازی کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ