این بازیکن، پرسپولیسی‌ها را کلافه کرد

اقتصاد ایران: هافبک کروات تیم تراکتور در دو بازی نخست فصل جدید ثابت کرده که می‌تواند از بازیکنان خارجی با کیفیت فوتبال ایران باشد.

ورزش سه: هافبک کروات تیم تراکتور در دو بازی نخست فصل جدید ثابت کرده که می‌تواند از بازیکنان خارجی با کیفیت فوتبال ایران باشد.

 ایگور پوستونیسکی بدون شک یکی از بهترین بازیکنان تیم تراکتور در جدال سخت هفته دوم مقابل پرسپولیس بود؛ هافبک کروات تی‌تی‌ها که خیلی زود کیفیت بالای فنی خودش را به نمایش گذاشته است و در همین بازی حساس و مهم مقابل پرسپولیس، در قلب زمین تراکتور عملکردی قابل توجه داشت. 

این بازیکن کروات که با نظر مستقیم دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم تراکتور از اینتر زاپرشیچ کرواسی جذب شد، مشخصا در برنامه‌های تاکتیکی اسکوچیچ جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد و همچنین مشخصا کادر فنی تراکتور با شناخت خوبی که از توانایی‌های هافبک خود دارند، برای دومین بازی متوالی او را در ترکیب ثابت خود قرار دادند و او هم مطابق انتظار کیفیتش را نشان داد. 

حضور او در مرکز زمین تراکتور موجب شده تا ریکاردو آلوز و امیرحسین حسین‌زاده به عنوان دو هافبک دیگر این تیم برای شرکت در نقشه های تهاجمی اسکوچیچ آزادی عمل بیشتری داشته باشند و در عوض این هافبک تنومند و قهار کروات فضای مقابل خط دفاعی تی‌تی‌ها را تبدیل به یک فضای امن کرده است.

او در یکی از صحنه های مهم این بازی هم با توجه به خطایی که رفیعی بر او مرتکب شد، باعث ۱۰ نفره شدن پرسپولیس شد و در دیگر صحنه های این بازی هم به وضوح مشخص بود که او با توجه به قدرتی که در تخریب بازی‌سازی سرخ‌ها دارد، مهمترین عامل برای به سرانجام نرسیدن نقشه های تاکتیکی گاریدو محسوب می‌شد.

او در مجموع، همیشه سعی داشت تا با توجه به تجربه بالای خود بازیکنان تراکتور را در جو پرشور ورزشگاه یادگار امام تبریز آرام کند تا بتوانند با ذهنی آرام و خونسرد بازی را ادامه دهند. 

عملکردی که از پوستونیسکی در مجموع دو دیدار آغازین فصل شاهد بودیم، این نوید را می‌دهد که تراکتور یک خارجی باکیفیت را به فوتبال ایران آورده و هواداران تراکتور با داشتن مهره‌ای مانند او در مرکز زمین، قطعا در دیدارهای مهم آسیایی و داخلی می‌توانند با آرامش بیشتری شاهد بازی تیم محبوبشان باشند.

 

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ