بهره برداری از پنج طرح ورزشی به مناسبت هفته دولت در کردستان

اقتصاد ایران: سنندج-مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از افتتاح و بهره برداری از پنج طرح و پروژه ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

آمنه غلام ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همزمان با هفته دولت و در گرامیداشت این هفته پنج طرح و پروژه ورزشی در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسند، گفت: ویژه برنامه‌های مختلفی برای این هفته از سوی دستگاه ورزش و جوانان استان در نظر گرفته شده است که بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی بخشی از این برنامه‌ها است.

وی به بهره برداری از استخر سرپوشیده جانبازان و معلولان مجموعه ۲۲ گولان شهر سنندج در هفته دولت اشاره کرد و گفت: پس از سال‌ها تعطیلی و عدم استفاده از این استخر به دلیل مستهلک بودن و استفاده نادرست و عدم نگهداری صحیح سیستم گرمایش و موتورخانه آن با پیگیری‌ها و تلاش‌های انجام شده عملیات بازسازی این مجموعه از سال گذشته آغاز شد و اکنون این استخر آماده خدمت به جامعه مخاطب خود و مردم شهرستان سنندج است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اعتبار هزینه شده برای تعمیرات اساسی، بهینه سازی و تجهیز سیستم گرمایشی و موتورخانه این استخر را مبلغ سه میلیارد تومان عنوان کرد و یادآور شد: این مجموعه در هفته دولت و با حضور مسؤولان بهره برداری خواهد شد.

غلام ویسی در ادامه با اشاره به رویکرد وزارت ورزش و جوانان در راستای توزیع عادلانه امکانات و سرانه ورزشی در مناطق مختلف روستایی و شهری افزود: سه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستایی نیز در این هفته افتتاح و در اختیار جامعه ورزشکاران روستایی قرار خواهد گرفت.

وی با نام بردن از زمین چمن مصنوعی روستای شیخ جعفر در شهرستان قروه، زمین چمن مصنوعی روستای سرا در شهرستان سقز و زمین چمن مصنوعی روستای بالک در شهرستان مریوان به عنوان سه پروژه ورزشی روستایی اظهار کرد: برای ساخت این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان همچنین از افتتاح و بهره برداری پروژه ورزشی زمین روباز گلف که به همت هیأت گلف استان و با کمک سرمایه گذار بخش خصوصی احداث شده است، خبر داد و اضافه کرد: برای ساخت و تکمیل این پروژه ورزشی که زمین آن از طریق اداره کل ورزش و جوانان کردستان و در مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج تأمین شده اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از منابع و سرمایه بخش خصوصی هزینه شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ