اسکوچیچ: گل خیلی ساده‌ای خوردیم/عملکرد گندوز خیره کننده‌ بود

اقتصاد ایران: سرمربی تراکتور تبریز گفت:چیزی که باعث رضایت و افتخار من است این بود که بازیکنان هر چیزی داشتند در زمین گذاشتند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دراگان اسکوچیچ پس از تساوی یک - یک تراکتور تبریز مقابل پرسپولیس گفت: مسلما بعد از این بازی که از تیمم دیدم نمی‌توانم بگویم از نتیجه بازی صددرصد راضی هستم اما چیزی که باعث رضایت و افتخار من است این بود که بازیکنان هر چیزی داشتند در زمین گذاشتند. تیم ما از بالا خیلی پرس کرد و مدت‌ها بود در لیگ ایران تیمی نبود که بتواند حریفش را اینگونه تحت فشار بگذارد، حداقل من ندیده بودم.

وی افزود: موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم که استفاده نکردیم. من هم مثل بازیکنان ناراحتم ولی این شروع لیگ است. انرژی خوبی که با هواداران ساخته بودیم، ارزشمند بود اما ناراحتم که نتوانستم آنها را با خوشحالی روانه کنیم. گلی که دریافت کردیم خیلی ساده بود و نمی‌دانم چه چیزی بگویم. بازیکنان از جان و دل‌شان مایه گذاشتند. هواداران متوجه شدند که این تیم نوید یک تیم خوب و قدرتمند را می‌دهد.

سرمربی تراکتور در خصوص اینکه با 10 نفره شدن حریف به نظر می‌رسید شاگردانش تصور کردند بازی به پایان رسیده است، گفت: درست می‌گویید. فوتبال خالی از اتفاقات نیست. فراموش نکنیم مقابل پرسپولیسس بازی می‌کردیم که قوی است و اگر کوچکترین اشتباهی مرتکب می‌شدیم مجازات‌مان می‌کرد. بازیکنانم خیلی پرس کردند و ابتکار عمل به خرج دادند و مسلما لحظه‌ای تمرکز از بین برود و اشتباهات بچگانه رخ دهد، مجازات می‌شویم. با این حال به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

اسکوچیچ در رابطه با اینکه تیمش فاقد مهاجم ششدانگ است، تصریح کرد: نمی‌دانم دروازه‌بان حریف (گندوز) چند توپ گرفت، او عملکرد خیره کننده‌ای داشت. برای من مهم بود که موقعیت خلق کردیم. تعداد شوت‌هایی که زدیم نشان دهنده فوتبال رو به جلوی ماست و خلق کردن موقعیت‌ها از به ثمر نشستن آن مهم‌تر است، چرا که فوتبال گاهی شانس با شما یار است و برخی مواقع نه. روی نیمکت بازیکنانی مثل مهدی عبدی داریم که کمک کند ولی امروز فرصت به او نرسید.

وی ادامه داد: اگر گل نمی‌خوردیم این سوال مطرح نمی‌شد. دل من هم می‌خواست بازی را ببریم اما این اتفاق نیفتاد. این تیم جایی برای انتقاد از خودش نگذاشته و من پشت این بازیکنان هستم. با توجه به قوانین دست و پا گیری که برای جذب بازیکن وجود دارد و محدودیت‌ها و سقف قراردادهایی که برای تیم‌ها تعریف شده جذب بازیکن  در این مقطع کار ساده‌ای نیست. اگر بازیکنی پیدا شود که به تیم کمک کند، استقبال می‌کنیم. آقای زنوزی همه تلاشش را می‌کند و  آزادی عمل را در اختیار من گذاشته است ولی بازیکنی می‌خریم که با کیفیت باشد. اینکه صرفا دنبال خرید برویم انتخاب من نخواهد بود.

اسکوچیچ با اشاره به زمان انتخابش به عنوان سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: تنها دو روز از قبل از اردوی تراکتور به این تیم اضافه شدم و اگر زودتر می‌آمدم و زمان بیشتری داشتم می‌توانستم تیم بهتری بسازم. گرفتن مهاجم چیزی شبیه خرید هیجانی است که سه روز خوشحال باشیم و سپس ببینم خرید بی‌ثمری بوده است. مالک باشگاه آزادی عمل را در اختیار من گذاشته و بازیکنی که ارزش کمک کردن داشته باشد، می‌گیریم. اگر بازی را دوباره ببینید تنها مهاجم ما در موقعیت گل نبود و همه بازیکنان در پست‌های مختلف در موقعیت گل قرار می‌گیرند، بنابراین نمی‌توان گفت ضعف گلزنی داریم.

اسکوچیچ در مورد استفاده از سیستم کمک داور ویدوئویی VAR در فوتبال ایران یادآور شد: وجود VAR در ایران قطعا خوب است چون در دنیا یک مسئله عادی است. خیلی وقت است در دنیا از این سیستم استفاده می‌شود. این سیستم به داور کمک می‌کند اما حس می‌کنم قضاوت‌های سلیقه‌ای می‌تواند در VAR نیز دخیل باشد!

ادامه دارد...

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ