حسینی: امیدوارم بازیکنانم درس خوبی گرفته باشند

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد شاگردانش از دریافت گل در دقایق پایانی بازی با نساجی، درس خوبی گرفته باشند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجتبی حسینی در نشست خبری بعد از بازی آلومینیوم اراک مقابل نساجی مازندران در هفته دوم لیگ برتر، گفت: در نیمه اول بازی خیلی خوبی داشتیم، بازی زیبا، تاکتیکی و همراه با موقعیت و مزد برتری خود را گرفتیم. در نیمه دوم یک مقدار انرژی ما پایین آمد؛ اما در حالت‌های ضد حمله که می‌توانستیم گل دوم را بزنیم و کار را تمام کنیم که موفق نبودیم.

وی افزود: یک بر صفر، نتیجه شکننده‌ای است. تیم رقیب هم با آوردن بازیکن با تجربه در زمین، کرنر خیلی خوب زد و توانست از این موقعیت استفاده و بازی را در لحظات آخر مساوی کند. کلید بازی این بود که وقتی یک بر صفر جلو بودیم و حریف بی‌محابا جلو می‌آمد در برگشت‌ها فرصت‌های خوبی به دست آوردیم که ضدحملات خوبی بزنیم. از این فرصت‌ها استفاده نکردیم و تنبیه شدیم.

سرمربی آلومینیوم اراک ادامه داد: چیزی که مشخص بود اینکه بچه‌های ما خیلی زحمت کشیدند و موفق بودند. باید در ادامه از این بازی‌ها درس بگیرند و سعی کنیم فوتبالی که در نیمه اول بازی کردیم را همیشه ارائه دهیم

حسینی در پاسخ به اینکه چند صحنه مشکوک وجود داشت آیا اعتراض‌های او خطاب به داور بود، عنوان کرد: اعتراض من خطاب به داور نبود و نسبت به بازیکنان خودم بود. با داور صحبتی نکردم. درباره عملکرد داوری هم دیگر نمی‌خواهم صحبتی کنم. در این بازی VAR هم وجود داشت. شما می‌خواهید ما جریمه شویم؟ من به داور اصلاً اعتراضی نکردم و با بچه‌های خودم حرف زدم

«تا دقیقه 95 بازی ادامه داشت اما آلومینیوم از بازیکنانی استفاده کرد که فصل گذشته هم در این تیم حضور داشتند. آیا فصل نقل و انتقالات آیا به پایان رسیده؟»  وی در واکنش به این جمله خبرنگار عنوان کرد: هنوز فصل نقل و انتقالات تمام نشده و تا بیست و هشتم شهریور ماه ادامه دارد. شما ایجنت هستید؟ چرا سوالات الکی می‌پرسید؟

سرمربی آلومینیوم اراک در پاسخ به این سوال که آیا منظورش بابت از دست دادن انرژی در نیمه دوم آیا اشاره به مشکل بدنسازی است، تصریح کرد: نه، فوتبالی که در نیمه اول بازی کردیم خیلی پرانرژی بود. این مسئله را مدنظر داشته باشید که در اول فصل هستیم. معمولاً در اول فصل تیم‌ها در طول 90 دقیقه نوسان پیدا می‌کنند. آن انرژی که در طول نیمه اول داشتیم، چه از لحاظ ذهنی و چه از لحاظ فنی کمی کاهش پیدا کرد. حریف، تیم بدی نبود.

وی افزود: نساجی بازیکنان با تجربه‌ای داشت و بازی برای‌شان حیثیتی بود. نقطه کلیدی کار این بود که در برگشت‌هایی که آنها چند مرتبه توپ را لو دادند، باید کار را تمام می‌کردیم. یک  بر صفر نتیجه‌ای است که هر آن ممکن است برگردد. پارسال هم که اینجا آنها را یک بر صفر شکست دادیم، در دقیقه 89 روی ضربه ایستگاهی نزدیک بود گل بخوریم. متاسفانه این اتفاق امسال افتاد و امیدوارم که بچه‌ها درس خوبی گرفته باشند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ