دو عملیات ضدصهیونیستی نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ و خلیج عدن

اقتصاد ایران: سخنگوی نیروهای مسلح یمن از عملیات ضد یک نفت‌کش و یک کشتی در دریای سرخ و خلیج عدن به علت نقض ممنوعیت ورود به بنادر فلسطین اشغالی و احتمال غرق شدن نفت‌کش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن از دو عملیات در دریای سرخ و خلیج عدن ضد یک نفت‌کش و یک کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی خبر داد.

سرتیپ یحیی سریع در بیانیه‌ای تصویری اعلام کرد: در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مجاهدان آنها و در پاسخ به تجاوزات آمریکا و انگلیس به کشورمان، نیروهای مسلح یمن دو عملیات نظامی در دریای سرخ و خلیج عدن به شرح زیر انجام دادند:

در نخستین عملیات، نفت‌کش «سونیون» ( SOUNION) هدف قرار گرفت که شرکت مالک آن با دشمن اسرائیلی معامله می کرد و تصمیم داشت ممنوعیت ورود به بنادر فلسطین اشغالی را نقض کند. این نفت‌کش در حین حرکت در دریای سرخ به طور دقیق و مستقیم مورد اصابت قرار گرفت و به لطف خدا در خطر غرق شدن است.

در عملیات دیگر، کشتی «إس دبلیو نورث ویند» (Sw North Wind I) متعلق به یک شرکت طرف قرارداد با رژیم صهیونیستی که تصمیم به نقض ممنوعیت ورود به بنادر فلسطین اشغالی گرفته بود، هدف قرار گرفت. این کشتی در حین حرکت در خلیج عدن و دریای سرخ به طور مستقیم و دقیق مورد اصابت قرار گرفت.

نیروی دریایی و یگان‌های پهپادی و موشکی نیروهای مسلح یمن با استفاده از قایق توپدار، موشک بالستیک و بالدار و پهپاد در این عملیات نظامی شرکت داشتند.

نیروهای مسلح یمن تأکید می‌کنند که همچنان به محاصره دریایی دشمن صهیونیستی ادامه می‌دهند و تمامی کشتی‌های مرتبط با آن یا متعلق به شرکت‌هایی را که در منطقه عملیات نظامی اعلام شده با این رژیم همکاری کنند، هدف قرار می‌دهند و عملیات نیروهای مسلح یمن تا پایان تجاوز و رفع محاصره برادران‌مان در نوار غزه متوقف نخواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ