سیاوش یزدانی کنارگذاشته نشده/بازی درزمین نقش جهان امکان پذیر نیست

اقتصاد ایران: خرم‌آباد- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در واکنش به برخی اخبار مبنی بر کنار گذاشته شدن سیاوش یزدانی از تیم، این موضوع را رد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، «ژوزه مورایس» عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران پیش از بازی با خیبر خرم آباد در پاسخ به سوالی پیرامون مشکلات سپاهان در خط دفاعی در بازی‌های اخیر و جذب بازیکنان جدید برای حل این مشکل گفت: شما یک تیم خانگی خوب دارید و یک تیم دارید که به عنوان حریف آمده و مشکلاتی دارد. درست هست ما آن طوری که می‌خواهیم شروع نکردیم و در مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا خوب آغاز نکردیم؛ ولی ما با چالش‌هایی روبرو بودیم و هستیم که کسی در موردش صحبت نمی‌کند. ما اگر بخواهیم یک فوتبال با کیفیت از خودمان ارائه دهیم در آن زمینی که دو بازی اول را برگزار کردیم اصلاً غیرقابل باور است و امکان پذیر نیست که در چنین زمینی ما بخواهیم فوتبال بازی کنیم. نه تنها برای سپاهان مشکل بود بلکه برای آن دو تیم دیگر هم مشکل بود.

وی در مورد نبود برخی بازیکنان توضیح داد: پرسپولیس امشب با «بیرانوند» بازی می‌کند، بیرانوندی که از تیم خودش رفته تراکتور؛ آیا می‌گوئیم پرسپولیس دروازه بان ندارد؟ نه! دروازه بانی که دارد هم عملکرد از خودش نشان می‌دهد و دروازه‌بان خوبی است. ما هم همینطور هستیم، ما هم «حزباوی» را داریم که بازیکن خیلی خوبی است، «دانشگر» را داریم که فصل گذشته اکثر بازی‌ها را بازی کرده است، سیاوش را نداریم که چالش است، امروز سیاوش را نداریم ولی بقیه را داریم، بقیه افراد هستند. خیبر هم همین است، الان شما یک تیم هستید و باید باور داشته باشیم به داشته‌هایمان. به عنوان مثال امسال «نورافکن» را نداریم ولی یک بازیکن دیگر را داریم، «رامین» را نداریم ولی «آریا» را داریم، «حردانی» را داریم که از استقلال آمده است، «زکی پور» را نداریم ولی «گودرزی» را داریم. متفاوت هستند ولی مثل هم نیستند. شاید شما بگویید سپاهان امسال باید عملکردش را ببینیم چرا که باید بازیکنانی بازی کنند که عملکردشان را نسبت به بازیکنان قبلی کمتر دیده‌ایم. ولی یک انرژی جدید و خیلی خوبی به تیم آمده است. کمبود بازیکنانی که نداریم را حس می‌کنیم ولی من انتظار دارم همه بهترین خودشان باشند، حتی تیم حریف و حتی داور.

مورایس در پاسخ به سوال دیگری که آیا «سیاوش یزدانی» از تیم کنار گذاشته شده است هم موضوع را رد کرد و گفت: ما همه موقعیت‌های خودمان را داریم، سیاوش امروز نیست ولی روز دیگری خواهد بود و عملکرد خودش را نشان خواهد داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ