تصویب بودجه ۳۰میلیارد ریالی برای چمن مصنوعی«قاسم آباد» صباشهر

اقتصاد ایران: شهریار- رئیس شورای اسلامی صباشهر از تصویب بودجه ۳۰ میلیارد ریالی برای چمن مصنوعی محله «قاسم آباد» این شهر خبر داد.

فهیمه صالحی در گفت و گو با خبرنگار مهر به توجه شورا و شهرداری صباشهر به حوزه ورزش اشاره و در تشریح پروژه‌های ورزشی اظهار کرد: ضمن نیازسنجی شرایط سرانه ورزشی در محله اسلام آباد سوله ورزشی با نام شهدای خدمت یکی از بزرگ‌ترین سوله‌های ورزشی غرب استان تهران به مساحت دو هزار و ۴۵۰ متر مربع با ارتفاع ۱۲ متر و با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه افزود: سوله ورزشی چندمنظوره در محله شهرک مصطفی خمینی (ره) نیز با نام شهید علی مرادی به مساحت یکهزار و ۷۰۰ مترمربع با ارتفاع ۱۵ متر با بودجه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌ها است، که با هدف ارتقا سلامتی، ترویج فرهنگ ورزشی و شکوفایی استعدادها مورد بهره برداری و استفاده مردم شریف شهر قرارخواهد گرفت.

رئیس شورای شهر صباشهر با تأکید بر توسعه و افزایش سرانه‌های ورزشی در این شهر اضافه کرد: سوله ورزشی «صالحین» سقف کوتاه با مساحت ۴۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به عنوان اولین خانه کشتی صباشهر تجهیز شده و به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی ضمن اشاره به آغاز هفته دولت و دست پر شهرداری صباشهر در افتتاح پروژه‌های عمرانی در خصوص ورزش این شهر اظهار کرد: با توجه به نگاه مدیریت شهری به علاقه مندان به ورزش‌های پرطرفدار در این شهر، علاوه بر سه سوله ورزشی، زمین چمن مصنوعی و رختکن شهرک بهاران نیز به مساحت ۶۵۰ مترمربع، زمین ویژه والیبال ساحلی و پیست اسکیت در پارک شهروند در حال آماده سازی است و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

صالحی از تصویب بودجه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال جهت احداث زمین چمن مصنوعی در محله «قاسم آباد» توسط شورای شهر صباشهر خبر داد و گفت: این چمن مصنوعی تا دهه مبارکه فجر احداث شده و آماده بهره برداری خواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ