استراتژی «خیبر» بردن است/ فردا روز سختی برای سپاهان خواهد بود

اقتصاد ایران: خرم‌آباد- سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد با بیان اینکه استراتژی «خیبر» بردن است، گفت: فردا روز سختی برای سپاهان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا مهاجری عصر پنج شنبه در پرسش و پاسخ با خبرنگاران پیش از بازی با سپاهان اصفهان با بیان اینکه استراتژی ما بردن است، اما طرف مقابل هم تیم سپاهان است و باید برای برد استراتژی داشته باشیم، عنوان کرد: اگر بخواهیم بی محابا یک سری کارها را انجام دهیم، دور از عقل و منطق است.

وی ادامه داد: خیلی با استراتژی، با برنامه و با تاکتیک کار خواهیم کرد، بالاخره هر تیمی نقاط قوت و ضعفی دارد و سپاهان هم مستثنی از این قضیه نیست.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ابتدای لیگ است ما طی دو هفته گذشته شناخت نسبی از تیم سپاهان پیدا کرده‌ایم، گفت: امیدواریم که بچه‌ها فردا تمرکز لازم را داشته باشند، انگیزه را می دانم که دارند، در صورتی که برنامه‌هایی که با بچه‌ها داشته‌ایم را پیاده کنند قطعاً روز سختی برای سپاهان و روز خوبی برای خیبر خواهد بود.

یک سری اشکالات داشتیم وتلاش کردیم که آن‌ها را کمتر کنیم

مهاجری در ادامه و در پاسخ به این سوال که پیش بینی شما برای بازی فردا چیست؟ گفت: من نمی‌توانم پیش بینی کنم، بچه‌ها تلاش کرده‌اند، امیدواریم بتوانیم همان گونه که هفته گذشته مقابل تیم هوادار خوب کار کردیم، برای فردا هم با همان انسجام ظاهر شویم، یک سری اشکالات داشتیم، تلاش کردیم که آنها را کمتر کنیم، در فرصت کمی که برای آماده سازی تیم‌ها در نظر گرفته شده، زمان می‌برد، اما قولی که می‌دهم این است که بچه‌ها با تمام وجود کار می‌کنند، تلاش می‌کنند و با انگیزه همان گونه که قدم‌ها را محکم برداشته‌ایم، به جلو حرکت خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود و در پاسخ به این سوال که شیوه بازی خیبر مقابل سپاهان چگونه خواهد بود؟ عنوان کرد: هر مربی برای خودش یک سری اعتقادات دارد و بر مبنای اعتقادات فنی و اخلاقی بازیکنان را انتخاب کرده‌ایم، پایه و بیس کلی ما برای بازی فردا چرخش توپ در نقاط مختلف زمین و تحت فشار قرار دادن حریف خواهد بود، امیدوارم بتوانیم به هدفی که داریم برسیم.

امسال به حمایت هواداران نیازمندتر هستیم

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد در ادامه در پاسخ به این سوال که تماشاگران چقدر می‌توانند در کسب نتیجه خیبر در بازی فردا مؤثر باشد؟ گفت: ما بارها گفته‌ایم که سال گذشته یکی از ارکان صعود خیبر به لیگ برتر، هواداران بودند، قطعاً امسال هم می‌توانند همان کمک سال گذشته را برای تیم داشته باشند، چون بچه‌ها امسال به حمایت هواداران نیازمندتر هستند، در این فضای جدید هوادار بیشتر می‌تواند کمک کند، مردم خوب لرتبار همان گونه که از تیم حمایت کرده‌اند، امسال باز هم حمایت خواهند کرد، امیدوارم که به لحاظ هواداری همان گونه که پرسپولیس، استقلال، تراکتور، ملوان، نساجی و … دارای هوادار هستند، خیبر هم قطب جدیدی به لحاظ هواداری در فوتبال کشور باشد و جذابیت فوتبال را در جای جای ایران عزیز بیشتر خواهد کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ