حالا می‌توانید یک موسیقی به پروفایل اینستاگرام اضافه کنید

اقتصاد ایران: امکان اضافه‌کردن آهنگ به پروفایل اینستاگرام به سبک شبکه‌ی اجتماعی MySpace فراهم شد.

کاربران قدیمی اینترنت، شبکه‌ی اجتماعی MySpace را به‌یاد دارند. اکنون اینستاگرام قابلیت جدیدی معرفی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد درست شبیه دوران MySpace، آهنگی را به پروفایل خود اضافه کنند.

طبق تصاویری که اینستاگرام به‌اشتراک گذاشته است، موسیقی اضافه‌شده به پروفایل کاربر در بخش بیوگرافی نمایش داده می‌شود. این آهنگ تا زمانی‌که کاربر آن را حذف یا جایگزین نکند در پروفایل باقی خواهد ماند. البته آهنگ‌ها در پروفایل اینستاگرام به‌صورت خودکار پخش نمی‌شوند و بازدیدکنندگان پروفایل می‌توانند آهنگ را پخش یا متوقف کنند.

افزودن آهنگ به پروفایل اینستاگرام
Instagram

برای افزودن آهنگ به پروفایل اینستاگرام خود، باید ابتدا وارد بخش ویرایش پروفایل (Edit Profile) شوید. در این صفحه آهنگ مورد نظر خود را از کتابخانه‌ی موسیقی دارای مجوز اینستاگرام که برای Reels یا پست‌ها نیز دردسترس قرار دارد، جستجو و انتخاب کنید. درنهایت می‌توانید ۳۰ ثانیه از آهنگ را برای پخش در پروفایل خود انتخاب کنید.

مقالات مرتبط:
  • ویژگی جدید اینستاگرام معرفی شد؛ اشتراک‌گذاری ۲۰ عکس در هر پست
  • چطور عکس‌ها و فیلم‌ها را از اینستاگرام دانلود کنیم؟

اینستاگرام قابلیت پخش آهنگ در پروفایل را با همکاری خواننده‌ی پاپ، Sabrina Carpenter، راه‌اندازی کرده است که آهنگ پرطرفدار او با عنوان Espresso در طول تابستان بسیار شنیده شد. از امروز، پروفایل رسمی اینستاگرام کارپنتر شامل تیزری از آهنگ جدید او به‌نام Taste خواهد بود که پیش از انتشار آلبومش منتشر می‌شود. طبق اعلام اینستاگرام، قابلیت موسیقی پروفایل تنها راه برای گوش دادن به این آهنگ قبل از انتشار کامل آن است.

اینستاگرام همچنین چند ویژگی پنهان با تم آلبوم آینده‌ی Carpenter با عنوان Short n’ Sweet اضافه کرده است. استفاده از کلیدواژه‌های خاص مانند Sabrina یا ایموجی فنجانِ قهوه، پیام‌های Notes موقت را به رنگ آبی روشن تغییر می‌دهد و تم چت با برند Carpenter هم دردسترس کاربران قرار دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ