بازدید جمعی از خادمان موکب مسجدجمکران از موکب حرم بانوی کرامت

اقتصاد ایران: قم- معاون فرهنگی موکب مسجد مقدس جمکران و هیات همراه با حضور در موکب حرم مطهر بانوی کرامت واقع در عمود۱۰۸۰ با هادی محمودنژاد دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محسن صبوری معاون فرهنگی موکب مسجد مقدس جمکران و هیأت همراه با حضور در موکب حرم مطهر بانوی کرامت واقع در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف به کربلا با هادی محمودنژاد دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام صبوری در ابتدای این دیدار در سخنانی گفت: مطابق روایات اولین روضه خوان سیدالشهدا علیه السلام جناب جبرئیل امین بوده است و این نشان از عظمت مصیبت و مصائب آن حضرت می‌باشد.

وی افزود: امروز همه ما به این مسیر آمده‌ایم تا به زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام خدمت کنیم و این افتخار و نعمت بزرگی است که باید قدر آن را بدانیم.

حجت الاسلام والمسلمین صبوری ابراز کرد: افتخار بزرگی برای شماست که زیر علم حضرت معصومه سلام الله علیها در این موکب جمع شده‌اید و به زائرین سالار شهیدان خدمت می‌کنید و البته برای دوستان و همکاران ما نیز توفیق بزرگی است که زیر علم امام زمان عج جمع شده و به نام مبارک آن حضرت به زائرین اربعین خدمت می‌کنند.

وی گفت: این مسیر موکب آستان حضرت معصومه تا موکب مسجد جمکران شبیه یک بلوار پیامبر اعظم در قم است؛ این حرکت و راهپیمایی عظیم مقدمه ظهور است.

هادی محمودنژاد نیز در این دیدار در سخنانی گفت: این مسیر یک مسیر با عظمتی است و خدمت به زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام توفیق بزرگ خداست.

وی افزود: این موکب در واقع صحن دوم حضرت معصومه سلام الله علیها است که به عنوان یک شهرک خدماتی در عرصه‌های گوناگونی به ارائه خدمت می‌پردازد.

مدیر موکب حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به شعار «حب الحسین یجمعنا» گفت: در این اربعین حسینی شاهد هستیم که از ملت‌ها، نژادها و مذاهب مختلف دور هم جمع می‌شوند و این عظمت امام حسین علیه السلام است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ