نیروی دریایی امروز در لبه جلویی نبرد با دشمنان قرار دارد

اقتصاد ایران: جانشین نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی ارتش به نمایندگی از نظام جمهوری اسلامی آب‌های منطقه و شمال اقیانوس هند را از لوث وجود هرگونه تعرض خارجی پاک کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیردریادار حمزه علی کاویانی در حاشیه دومین جشنواره ارزشی ورزشی نیروی دریایی ویژه همسران و دختران که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه بخش مهمی از آمادگی رزمی نیروی دریایی مربوط به انگیزه و روحیه است اظهار کرد: این موضوع به عنوان مؤلفه‌های غیر فیزیکی بر امادگی رزمی نیروی دریایی تأثیر دارد.

وی افزود: وقتی ناوگروه‌ها یا ناوگان نیروی دریایی برای دفاع از منافع کشور در دوردست‌ها و دریاهای آزاد، دریای سرخ، شمال اقیانوس هند، خلیج عدن و دریای مدیترانه حضور پیدا می‌کند نیازمند پشتیبانی و همراهی خانواده‌ها است.

وی با بیان اینکه روحیه و نشاط خانواده‌ها موجب می‌شود تا نیروی دریایی به نحو شایسته به مأموریت‌های خود بپردازد گفت: نیروی دریایی امروز در لبه جلویی نبرد با دشمنان نظام اسلامی قرار دارد.

جانشین نیروی دریایی راهبری ارتش تصریح کرد: دشمنان بر این خیال بودند که با تحریم و بستن خطوط مواصلاتی جمهوری اسلامی، ایران را به زانو دربیاورد اما دیدید که ناوگروه‌های نیروی دریایی در صحنه دریا نگذاشتند حرف‌های پوچ رئیس جمهور آمریکا به ظهور برسد و ما چه در صادرات نفت و چه واردات و صادرات انواع کالا با پشتیبانی نیروی دریایی سالم‌ترین خطوط مواصلاتی دریایی را در دنیا داریم.

امیر دریادار کاویانی تاکید کرد: نیروی دریایی جمهوری اسلامی حتی به سایر کشورها که در معرض تعرض دزدان دریایی بودند کمک کرد و امروز صحنه شمال اقیانوس هند که محل فعالیت دزدان دریایی به نمایندگی از نظام سلطه بود صحنه‌ای امن برای تبادلات تجاری و بازرگانی شده است.

وی گفت: نیروی دریایی به نمایندگی از جمهوری اسلامی صحنه را از لوث وجود هرگونه تعرض خارجی پاک کرده است.

دومین دوره جشنواره ارزشی ورزشی نداجا از ۲۸ مرداد ماه آغاز و تا امروز پنج شنبه یکم شهریور ماه به پایان رسید و به نفرات گروه‌های برتر مدال و هدایایی اهدا شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ