کردهای غیور در موکب‌داری ایام اربعین حسینی سنگ تمام گذاشتند

اقتصاد ایران: مریوان_ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: کردهای غیور، وطن دوست و ناموس پرست در موکب‌داری اربعینی سنگ تمام گذاشتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمادیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: فلسفه حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی و خود قیام امام حسین برای مقابله با ظلم بود.

وی افزود: امام حسین یکی از مظلومان زمان خود بود و درسی که اربعین به ما داد این بود که برای مظلوم و دفاع از او به پا خیزیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار عنوان کرد: شرکت در این راهپیمایی نمادی برای کم کردن آه و اندوه این ظلم و فریاد ندای مقابله با ظلم است که آزادگان جهان فارغ از هر دین و مذهبی در آن حضور بهم می‌رسانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمادیان یادآور شد: شیعه و سنی و مسیحی و یهودی همه در مسیر کربلا هستند و هرکسی که آزاده باشد قدم در این وادی می‌گذارد.

وی افزود: کربلای امروز جهان غزه است و یزیدیان صهیونیستی با همه ظلم‌هایی که علیه مردم بی‌دفاع فلسطین روا می‌دارند در مقابل مسلمانان و اتحادشان کم می‌آورند.

دفاع از غزه وظیفه همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان اسلام است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار اذعان کرد: اولویت امروز جهان اسلام غزه است و وظیفه ما دفاع از مظلومیت مردم غزه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمادیان ادامه داد: کردهای غیور، وطن دوست و ناموس پرست در موکب‌داری اربعینی سنگ تمام گذاشتند و سال اول کم و کاستی‌های بود اما امسال به واسطه اربعین اقدامات خوبی انجام شده است.

وی تصریح کرد: مهمان نوازی مردم و نظم موکب‌ها نگرش ایران و جهان را نسبت به کردستانی‌ها تغییر داده و امروز اربعین نام کردستان آنگونه که شایسته و بایسته آن است شناسانده شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جمادیان گفت: در استان علاوه بر بعد معنوی، در حوزه اقتصادی تحولاتی انجام شده که در قبال موکب‌داری و مهمان‌نوازی مردم شریف استان و خاصتا شهرستان مریوان این اقدامات انجام شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ