ربیعی: می‌خواهیم گلیم خودمان را از آب بیرون بکشیم

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن می‌گوید قصد داریم در پس بازی‌های خارج از خانه گلیم خودمان را از آب بیرون بکشیم.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی ذوب‌آهن مقابل هوادار در هفته دوم لیگ برتر، اظهار داشت: سعادتی بود که در مشهد بازی کنیم هم به زیات امام رضا(ع) برویم و هم بازی خودمان را در اینجا برگزار کنیم. اینکه چرا بازی اینجا برگزار می‌شود و این صحبت‌ها، در طی نشست خبری درباره آن می‌شود صحبت کرد. در هفته اول مسابقات بازی پرسپولیس- ذوب‌آهن و دیگر بازی‌ها به علت فرصت کم تیم‌ها برای آماده‌سازی هنوز تا مرز آمادگی آرمانی فاصله دارند.

وی افزود: تیم فوتبال هوادار، تیم خوبی است و چند سالی در لیگ برتر حضور دارد. کادرفنی مجرب و شناخته‌شده‌ای دارد. ما فکر می‌کنیم بازی برای ما دشوار خواهد بود و تلاش خودمان را باید انجام بدهیم که برنامه‌های خودمان را درست انجام بدهیم و بازی بهتری را نسبت به هفته قبل انجام بدهیم. فکر می‌کنم ما بعد از این 3 بازی که وجود دارد این فرصت را خواهیم داشت که که یک بازسازی جزئی برای تیم خودمان انجام بدهیم و شرایط تیم را به نحو بهتری بتوانیم جلو ببریم. در نهایت امیدوارم هستم که با توجه به اینکه بعد از چند سال بازی لیگ برتری در شهر مشهد انجام می شود کسانی که  علاقه‌مند هستند به ورزشگاه بیایند. همچنین بازی خوبی ارائه بدهیم و تماشاگران مسابقه از بازی لذت ببرند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اینکه آیا تیمش مصدومی دارد، عنوان کرد: همین الان گزارش پزشکی داشتیم. یکی از بازیکنان دیروز در تمرین، با آسیب دیدگی مُچ پا روبرو شده است. گزارش دقیق‌تر این موضوع تا فردا 10 صبح به دستم می‌رسد. نام بازیکن امید لطیفی است.

«به اجبار یا به شرایط در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد و دور از خانه میزبانی می‌کنید.» ربیعی در واکنش به این جمله خبرنگار، تصریح کرد: ورزشگاه فولادشهر در هر حال آماده‌سازی و مهیاسازی برای دیدار تیم ملی مقابل قرقیزستان است و این هم یک وظیفه و رسالت برای مجموعه ذوب‌آهن است که اگر کمکی می‌تواند به تیم ملی انجام بدهد، این موضوع را عملی کند. جدا از این موضوع، یکسری اصلاحات باید برای استانداردسازی ورزشگاه انجام می‌شد. همت مدیریت باشگاه و کارخانه و مسئولین مربوطه که باید کار را انجام بدهند، مشغول اجرای این موضوع هستند. برای ما از لحاظ حرفه‌ای و فنی سخت است.

وی ادامه داد: تیم ما هفته گذشته در اراک بازی کرد. این هفته در هوادار تهران در مشهد بازی می‌کند. هفته بعد باید به خرم آباد برویم تا با خیبر بازی کنیم و هفته بعدتر باید به تبریز برویم که با تراکتور بازی کنیم. یعنی عملاً تیم ما بازی در اصفهان انجام نمی‌دهد و در حالت بازی‌های خارج از خانه است. باید همواره در مسیر پرواز، هتلینگ و شرایط بازی خارج از خانه باشیم. در حقیقت حالا این شرایط رخ داده است. سعی می‌کنیم به این چالش نگاه مثبتی داشته باشیم و به این شکل از آن عبور کنیم. امیدوارم در نهایت و در پس این داستان‌ها گلیم خودمان را از آب بیرون بکشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به شرایط تیمش در فصل بیست و سوم لیگ برتر، گفت: ذوب‌آهن فصل قبل توانست یک مقداری متفاوت با چند سال قبلش باشد. برای این قضیه زحمات زیادی کشیده شد. چون هفته گذشته در نشست خبری گفتم قصد ندارم این موضوع را تکرار کنم؛ اما می‌دانم انتظار از مجموعه ما با توجه به نتایج سال قبل توقع بالایی است ولی مشکلات عدیده‌ای داریم. فردا بعد بازی اگر ممکن باشد در این رابطه صحبت خواهم کرد باشگاه ذوب‌آهن یک باشگاه اصیل در ادوار مختلف لیگ برتر بوده است. امیدوارم امسال هم بتوانیم این احترام و محترم بودن را به همت بچه‌ها، اندیشه و باور صحیحی که می تواند در مجموعه ما باشد، جلو ببریم.

ادامه دارد...

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ