۲۷۱ پروژه عمرانی و خدماتی در رشت به بهره برداری می رسد

اقتصاد ایران: رشت- فرماندار رشت گفت: همزمان با هفته دولت ۲۷۱ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از یک هزار میلیارد تومان در رشت افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری بعد از ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و خدمت، اظهار کرد: همزمانی هفته دولت امسال با استقرار دولت چهاردهم و تشکیل کابینه وفاق ملی بیانگر تداوم راه شهدای دولت و خدمت در خدمت خالصانه و جهادی دولتمردان به ملت ایران است.

فرماندار رشت با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام و دولت برای مردم است، افزود: دولت مردمی ایران قوی از زمانی که مسؤولیت اجرایی کشور را برعهده گرفت تلاش کرد تا با اقدامات و عملکردها امیدآفرینی را در مردم احیا و تقویت کند.

وی با بیان اینکه ۲۷۱ طرح عمرانی و زیرساختی با اعتبار یک هزار و دو میلیارد تومان همزمان با هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد، گفت: تعداد ۲۶۰ پروژه بخش دولتی با هزینه کرد ۶۱۲ میلیارد تومان و تعداد ۱۱ طرح بخش خصوصی با اعتبار ۳۹۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

فرماندار رشت تصریح کرد: با بهره برداری از پروژه‌های هفته دولت برای ۷۰۹ فرصت شغلی ایجاد می‌شود که ۴۲۰ اشتغال موقت و ۲۸۹ اشتغال دائم است.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه تعداد ۲۴۸ پروژه در فصل عمران شهری و روستایی با هزینه کرد ۳۱۹ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد، بیان کرد: طرح‌های هفته دولت شامل حوزه‌های آبفا، برق، صنعت، بخشداری‌ها و شهرداری‌ها، راهداری، گردشگری، بهداشت و درمان، بنیاد مسکن، هواشناسی، شهرک‌های صنعتی و نوسازی مدارس است.

وی ادامه داد: در حوزه شهرداری‌ها و بخشداری‌ها ۳۳ پروژه عمرانی از قبیل احداث زمین ورزشی، پارک و بوستان، بهسازی و دیوار گذاری رودخانه، آسفالت خیابان و معابر، توسعه و بازسازی آبنما به ارزش ۳۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بهره برداری می‌شود.

عاشوری گفت: بهره برداری از تعداد ۱۹۰ پروژه در حوزه برق با هزینه کرد ۱۰۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، راه اندازی سردخانه دو مداره با اعتبار ۱۵ میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان، احداث یک واحد بوم گردی و یک واحد هتل بوتیک با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان، احداث و توسعه ۸ واحد صنعتی و تولیدی با اعتبار ۲۴۶ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان، نصب و راه اندازی ۲ پروژه در حوزه سلامت و بهداشت و درمان، تعداد ۶ پروژه در حوزه‌های هواشناسی و برق منطقه‌ای و نوسازی مدارس از جمله پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت امسال در شهرستان رشت هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ