مدل جدید مودم گیمینگ ROG ایسوس با پشتیبانی از وای‌فای ۷ رونمایی شد

اقتصاد ایران: مدل به‌روز مودم گیمینگ اقتصادی ایسوس ROG Rapture با پشتیبانی از وای‌فای ۷ معرفی شد.

ایسوس امروز سه محصول جدید مجهز به فناوری وای‌فای ۷ رونمایی کرد که شامل مودم گیمینگ سه بانده‌ی ROG Rapture GT، مودم دو بانده و آداپتور USB وای‌فای ۷ می‌شود.

مودم ایسوس مدل ROG Rapture GT-BE19000، ظاهری با حال‌وهوای کلاسیک دهه‌ی ۸۰ میلادی دارد که شبیه‌به مدل‌های پیشین این سری مثل GT-BE98 به‌نظر می‌رسد. مشخصات فنی این مودم نیز تا حدودی شبیه مدل‌های قبلی است که ازجمله می‌توان به دو پورت ۱۰ گیگابیت برثانیه و پنج پورت ۲٫۵ گیگابیت بر ثانیه اشاره کرد. GT-BE19000 همچنین از پهنای‌باند کانال ۳۲۰ مگاهرتز در باند ۶ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند که باعث افزایش چشمگیر توان سرعت آن می‌شود. البته برای بهره‌مندی کامل از این قابلیت، نیاز به اتصال اینترنت با سرعت ۲ گیگابیت‌برثانیه یا بالاتر خواهید داشت.

مودم گیمینگ وای فای ۷ سه بانده ایسوس ROG Rapture GT-BE19000
Asus

از دیگر ویژگی‌های جالب ROG Rapture GT-BE19000 می‌توان به قابلیت عملکرد چندکاناله (Multi-Link Operation) در وای‌فای ۷ اشاره کرد. این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد تا دستگاه‌های سازگار را همزمان به باندهای ۶ و ۵ گیگاهرتز متصل کند که در نهایت منجر به افزایش توان عملیاتی، کاهش نرخ‌تأخیر و پایداری بیشتر شبکه خواهد شد.

مودم وای فای ۷ دو باند ایسوس RT-86U
کارت شبکه USB وای فای ۷ ایسوس

ایسوس همچنین مودم RT-BE86U را معرفی کرده است که ظاهر ساده‌ای دارد و از نوع دو بانده به‌شمار می‌رود. باوجود دو بانده بودن، این مودم نیز از قابلیت عملکرد چندکاناله در باندهای ۲٫۴ و ۵ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین، پورت WAN با سرعت ۱۰ گیگابیت‌برثانیه برای اتصال به مودم یا فیبر نوری و چهار پورت ۲٫۵ گیگابیت‌برثانیه برای اتصال به کامپیوتر گیمینگ و سایر دستگاه‌ها به‌صورت کابلی روی این محصول تعبیه شده است.

درنهایت ایسوس کارت شبکه‌ی اکسترنال USB وای‌فای ۷ جدیدش را با نام ROG USB-BE92 معرفی کرد. این محصول از طریق درگاه USB-A یا USB-C به کامپیوتر متصل می‌شود و به گفته‌ی ایسوس، بدون نیاز به تنظیمات خاص و فقط با اتصال به سیستم‌های مجهز به ویندوز ۱۰ یا ۱۱ قابل استفاده است. با ارتقاء به مودم‌های سازگار با وای فای ۷ و استفاده از این آداپتور می‌توانید از قابلیت‌هایی مانند MLO برای پایداری بیشتر و افزایش سرعت شبکه بهره ببرید.

متأسفانه ایسوس هنوز هیچ اطلاعاتی درمورد زمان عرضه و قیمت مودم جدید خود ارائه نداده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ