ساختار رژیم صهیونیستی با ترور شکل گرفته است

اقتصاد ایران: شیراز- جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه ساختار رژیم صهیونیستی با ترور شکل گرفته است، گفت: این رژیم در عملیات نسل کشی غزه بالغ بر ۴۰ هزار نفر را قتل عام و شهید کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدرضا فلاح زاده، صبح پنجشنبه در گردهمایی بزرگ اصحاب مسجد استان فارس با بیان اینکه در طول اسلام از زمان تأسیس مدینه النبی (ص) تا عصر امروز، مساجد در دوران‌های مختلف محل جذب نیروهای مردمی، سازماندهی و اعزام به مصاف دشمنان خدا بوده‌اند، گفت: مساجدخانه‌های خدا بر زمین هستند و مساجدی که در دایره ولایت الله و ولایت فقیه قدم بردارند، در جامعه اثرگذار هستند.

وی با تاکید بر اینکه مساجد محل دشمن شناسی و شناخت توطئه دشمنان خداست، ادامه داد: در مصاف با دشمنان خدا، مساجد، خاکریز رزمندگان و محور و فرمانده عالم ربانی و ائمه جماعات هستند و لازم است که جوانان خود را با عالمان ربانی پیوند دهند.

سردار فلاح زاده وی در ادامه با اشاره به اینکه هشت هزار نفر از فلسطینی‌ها در سیاهچال های رژیم صهیونیستی زندانی هستند، گفت: ساختار رژیم صهیونیستی با ترور شکل گرفته است و از سال ۱۹۳۶ با شهادت عزالدین قسام تا به شهادت رساندن اسماعیل هنیه در تهران، شخصیت‌های مهم و بزرگی را ترور کرده‌اند و در عملیات نسل کشی غزه نیز بالغ بر ۴۰ هزار نفر قتل عام و شهید شده‌اند.

جانشین فرمانده نیروی قدس با اشاره به طوفان الاقصی، گفت: این عملیات خسارات عمده‌ای را بر رژیم صهیونیستی وارد کرد و رژیم صهیونیستی قصد دارد تا غزه را فتح کند، مقاومت را از بین ببرد و خاورمیانه را تغییر دهد اما جبهه مقاومت همه معادلات ایشان را به هم ریخت و امروز این رژیم مثل گربه‌ای است که در کنجی گرفتار آمده است و به هر کجا چنگ می‌اندازد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با ترور نمی‌تواند پیروزی خود را تضمین کند، خاطرنشان کرد: خداوند خود وعده یاری و پیروزی داده است و هر پرچمی که از دست سرداری بیفتد، سردار دیگری برداشته و به میدان خواهد آمد. باید برای خدا قدم برداریم، قلم بزنیم و نوکری نظام، ولی فقیه و اسلام ناب را داشته باشیم.

جانشین فرمانده نیروی قدس همچنین تصریح کرد: مردان خداجوی هرگز دست از نبرد با دشمنان خدا نکشیده و مقاومت روز به روز قوی‌تر شده و تا اوج عزت ادامه دارد و اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ